Nasedla jsem do auta a odjela domů. Zrovna začali hrát As long as you love me od Justina. "Sakra!" vykřikla jsem, když mi začaly téct slzy po tvářích. Zastavila jsem, zabouchla dveře a setřela slzy, bohužel nepřestávaly téct, no a jak jinak mě u toho stačili vyfotit několikrát paparazzi. Odemkla jsem dveře od domu a zabouchla dveře, naštěstí doma nikdo nebyl. Sedla jsem si na zem a přemýšlela jsem. Co jsem sakra udělala špatně?... Tak strašně moc ho miluju.
Fajn, půjdu se kouknout třeba na nějaký film, ne?.. Sedla jsem si do křesla a zapla televizi. MTV .. super, smutná písnička. Dál?.. Přepla jsem to na jakýsi kanál.. "Mezi zpěvačkou Selenou Gomez a Justinem Bieberem se něco stalo! Že by rozchod? To se dozvíte za chvíli v reportáži!" hmm, nechala jsem to tam, protože mě to celkem zajímalo.
"Věnujte pozornost následující reportáži. Je o zpěvačce Seleně Gomez a Justinovi Bieberovi!" řekla na začátek redaktorka. "Zpěvačku jsme viděli u Justinova domu - ano teď vidíte i fotku zpěvačky u Bieberova domu - otevřela jí ale podle našich ověřených zdrojů Scarlett Edwards, která byla skoro jen ve spodním prádle! Selena šla s brekem pryč, Justin na ní ještě volal, ale marně. Přišel tedy Bieber o svojí lásku Selenu?.. Těžko říct, nejspíš ano. Co asi teď dělá Gomez? No asi někde brečí a my? Se jí nedivíme, tohle bylo od Biebera vážně hnusné." tímhle skončila reportáž.
Super, to zase toho budou plný noviny... Z myšlenek mě vyhnal zvonek, to by mě zajímalo kdo to zase otravuje. Když jsem otevřela dveře, byli tam jen růže a dopis. Ozdobným písmem tam bylo napsané "Pro Sel" .. Chvilku jsem rozmýšlela a dopis jsem ani nerozbalila. Hodila jsem ho do koše. Doškrábala jsem se do své ložnice a lehla jsem si na postel, jelikož jsem byla celkem dost unavená, usla jsem.
Probudila jsem se tak za 3 hodiny, což mohlo být tak osm hodin. Vstala jsem a šla ke koši. Musela jsem to udělat. Vzala jsem dopis a začala ho rozbalovat.