- nikdo to sice nečte, ale i tak to budu psát dál, jelikož mě to baví.-
'Nevím, jestli si tenhle dopis přečteš, ale chtěl bych ti to všechno vysvětlit, prosím tě moc dneska v devět, restaurace Romance. Prosím, přijď. Justin' koukla jsem se na hodiny, bylo půl deváté. No sakra.
Ano, půjdu tam. Nepřemýšlela jsem, vzala jsem ze skříně růžové šaty které jsem měla na své narozeninové oslavě, kde byl i Juss. Vlasy jsem si dala do drdolu, vzala jsem si boty na menším podpatku. Popadla jsem drahou kabelku, do ní dala svůj iPhone a potřebné věci. Ještě jsem se nalíčila a pak jsem nasedla do svého auta. Už jsem tam měla být, no co ať si počká. Asi o půl desáté jsem byla u restaurace. Vešla jsem dovnitř a u jednoho ze stolů seděl Jay.
Jakmile mě uviděl, postavil se, potom mi zasunul židli a oba jsme si sedli. "Díky, že jsi přišla." usmál se na mě tím svým neodolatelným úsměvem. Pousmála jsem se na něj a čekala co řekne. Mezitím nám servírka nalila víno, červené. Když odešla, Justin si odkašlal.
"Hele, Sel, máš důvod být naštvaná a ták, ale nech mě to prosím vysvětlit." chytl mě za ruku, pousmála jsem se a nechala jsem ho mluvit. "Tu SMS jsem ti sice poslal, to jo... Ale byl jsem ve stresu a prostě to na mě tak padlo, že jsem ti to napsal. Nechtěl jsem to ale ukončit.. No.. a Scarlett, ona u mě usla i s Lilem, ale ona se mnou nic neměla." koukl se na mě.
"Dobře, věřím ti." odpověděla jsem a potom jsme se políbili. Napila jsem se vína a celý večer jsme se dál skvěle bavili. Bylo to fakt úžasný, teda až do jedné chvíle. Najednou se tam totiž objevila Scarlett. Hned jak nás uviděla, přišla za Justinem a chytla ho za ruku. Koukla jsem se na Justina.