Zas A znovu na Rokforte. Ešte jeden rok A som slobodná. Jasné že mi to tu bude chýbať..spolužiaci, učitelia, zážitky ktoré som tu prežila. Z môjho premýšľania nad minulosťou ma vyrušili Ron, Harry A Hermiona. "Ahoj Anna!" Nestihla som ich aj ja pozdraviť pretože som skončila vo veľkom spoločnom objatí. "Ahojte " povedala som keď ma konečne pustili. Ako vždy sme na začiatku sedeli V jedálni kde sa odohraval ceremoniál zaraďovanie nováčikov do fakulty.
Keďže som bola Z cesty unavená rozhodla som sa po polhodine odísť na svoju izbu. Keď som zabočila na chodbu kde máme izbu narazila som do niekoho.
"Ach čo si slepá?!"
"Že to hovoríš akurát ty Draco " vražedným pohľadom som ho prebodla.
"Krásná Anna škoda že si Humusačka " povedal A ja som mu venovala nechapaví pohľad .
"Malfoy, Greenová čo tu robíte?! Choďte späť na ceremoniál! " zakričal Snape ktorý práve prechádzal chodbou. S nechuťou A Malfoyom za chrbtom som odkračala späť do jedálne.
..........
Hermiona
Zobudila som sa na krik.
"Anna..Anna!! Zobud sa!" Kričala som na Annu pri čom som S ňou začala triasť. Na moje šťastie sa zobudila. Dýchala ako keby zabehla maratón A V očiach sa jej leskli slzy.
"Anna si V poriadku? " ustarostene som povedala.
"Povedal mi že prišiel " povedala potichu ako keby to nemala počuť ani myš.
"Kto Anna?"
" môj otec" zlomil sa jej hlas A začali jej tiecť slzy.
"Možno naozaj príde ,sny sa niekedy plnia ". Povedala som.
Anna
"Som tu. Konečne ťa uvidím. Spoločne ovládneme svet ako otec A dcéra " počula som V mojej hlave. Ten hlas bol slizký, strašidelný A chraplavý . Začala som kričať pretože táto fráza sa mi v hlave znovu A znovu opakovala. Našťastie ma Hermiona prebudila.
Povedala som jej že som počula ako mi otec hovorí že prišiel.
"Možno naozaj príde, sny sa niekedy plnia" povedala. To nebol sen to bola nočná mora. A nechcem aby sa splnila aby prišiel. Ako som nastúpila na Rokfort už vtedy som vedela že som dcéra Voldemorda. Všetkým som povedala že môj otec odišiel A opustil nás. Bola to vlastne pravda. Jediný kto vie pravdu je Dumbledor . Vedela som že sa mi ozve A viem že sa ozve aj Harrymu. Keďže som nechcela odpovedať na jej otázku vypadlo som mňa toto "Prepáč musím ísť fakt na Wc" dopovedala som A rozbehla ku dverám. Miesto na wc som si to namerala rovno K Dumbledorovi.
"Prišiel, je tu , povedal mi to" povedala som už mierým hlasom smerom K otočenému Dumbledorovi.
"Bude sa chcieť S tebou stretnúť. Si silná ako on. Môže sa ťa zmocniť pretože tvoje srdce je temné ale ty nedovol vyhrať temnote. Musíš bojovať Anna. Bude to ťažké ale ty to zvládneš..." chcel ešte niečo povedať ale Harry vtrhol do vnútra.
"Povedal že tu je . Cítil som ho" dopovedal A pozrel sa na mňa. "Anna čo tu robíš? " Dumbledor sa na mňa pozrel A V jeho očiach bolo vidieť aby som klamala. "Nemohla som zaspať tak som sa prišla porozprávať O histórii školy " Okej tak akože mohla som povedať hocičo že sme sa rozprávali O psoch ale takú hovadinu som zadrieť teda nemusela. Aspoň že tomu Harry uveril. "Už pôjdem Dobrú noc. Povedala som A odišla do izby.
YOU ARE READING
Voldemordová dcéra
Mystery / ThrillerV mojom tele prúdi krv...je čierna. Vo vnútri žije on...šepká...počujem ako vraví "Raz budeš ako ja" Som Annabella A som Voldemordová dcéra