Nie,nie,nieeee! To nieje možné! Mám veľa iných starostí nie ešte sa starať aj O neho!
......
"Anna!!!" No kto by si neprial byť zobudený O 6:00 " Čo?!" Tlmené som vykrikla do vankúša. "Chcem sa ísť prejsť "
"Draco?! " vystrelo ma. "Takže to nebol len sen? A vlastne keď si sa už na tom vozíčku dotlačil až sem tak sa otlač aj von...Sám!" Povedala som A vyplazila mu jazyk. "Musím ti pripomenúť že to ty si mi zlomila aj druhú nohu takže vstavaj." "Nie" povedala som. " keď to nejde po dobrom tak potom po zlom " uškrnol sa A vytiahol prútik. Započula som niekde tiecť vodu. Voda...takže to mi chce spraviť..Ten hnusný....Z rozmýšľania ma vytrhla voda nad mojou hlavou. *PUK* každá časť môjho tela A mojej postele bola mokrá. "Ty hnusák! " povedala som smerom Dracovi,ten sa len usmial . Zhnehutene som sa vytrieskala Z postele. Mavla prutikom A ja a posteľ sme boli opäť suché. Prezliekla som sa A vrátila späť do izby. Draco tam netrpezlivo čakal. "Dúfala som že si to rozmyslíš keď mi to bude tak dlho trvať " povedala som. "Prechádzku S tebou si nenachám ujsť " povedal A uškrnol sa.
.......
"Ja ťa ťahám ja určujem cestu! " povedala som vážnym hlasom. "Len ma netahaj po nejakých obchodoch " zasmial sa. Obchody...nemám teraz na ne čas Keď sa mi do života vrátil otec A musím sa starať ešte O tohto tu. "Pôjdeme navštíviť Hagrida " ako som dopovedala prudko som otočila vozíkom div že Draco nevypadol. "S citom!!" Zakričal na mňa. "Tak S citom?! Len aby som ťa nepustila dole brehom smerom ku Hagridovi " nahodila som diabolský úsmev ."Opovaž! " zakričal A pre istotu sa pevno chytil operatiek.
.....
"Ahoj Hagrid. Kde je Krídlošíp? " povedala som Hagridovi stojacemu pri kotlíku.
"Ahoj Anna .Vonku. Prečo? " povedal A otočil sa mojim smerom.
"Nieje tam"
"Čože?" Povedal znepokojivo Hagrid.
"Nieje tam" znovu som povedala.
Vyšiel von A dverami skoro vrazil do Draca. Nechala som ho radšej vonku kým by som ho vyteperila do vnútra boli by Vianoce.
"Aa..Draco. ahoj " povedal Hagrid A kráčal k tekviciam. "Aa..dávaj pozor " zašomral si popod nos Draco.
YOU ARE READING
Voldemordová dcéra
Mystery / ThrillerV mojom tele prúdi krv...je čierna. Vo vnútri žije on...šepká...počujem ako vraví "Raz budeš ako ja" Som Annabella A som Voldemordová dcéra