Şuan kahvaltı hazırlıyorum . Biz Murat'la evlendik ve bugün de tatile gideceğiz .
" Günaydın Hayat ."
" Günaydın ."
" Kahvaltıyı yapalım da gidelim hadi ."
" Tamam ."
Birkaç dakka sonra kahvaltıyı bitirmiştik . Herşeyi hazırladık ve evden çıkıp arabaya bindik . Yolda telefonuma mesaj geldi .
Kimden : Doruk
" Yenge , babaannem diyor ki ; insanlara mutlu olduklarını göstersinler . Fotoğraf çeksinler ."
" Ne diyor Doruk ?"
" Azime Sultan demiş ki ; insanlara mutlu olduklarını göstersinler . Fotoğraf çeksinler ."
" Gösterelim o zaman ."
Murat Hayat'ın yanağından öperken Hayat fotoğraflarını çeker ve Instagram'da paylaşır .
" Paylaştın mı ?"
" Paylaştım ."
-
6 saat sonraBodrum'a gelmiştik , otele girdik ve odaya çıkıp bavulları yerleştirdik . Mayolarımızı giydik ve denize gittik .
" Ben biraz güneşleneceğim ."
" Tamam ben denize gireceğim ."
Ben güneşlenirken Murat'ın yanına bir kızın geldiğini gördüm . Hemen yanlarına gittim .
" Kim bu kız aşkım ?"
" Merhaba ben Ceren . Murat'la tanışmıştık ama sizle tanışmadık ."
" Bende Hayat , Murat'ın karısıyım ."
" Eee ben gidiyim o zaman ."
" Sen git o zaman ."
Ceren ikilinin yanından uzaklaşır .
" Sen beni kıskanıyor musun ?"
" Ne kıskanıcam seni ya ?"
Hayat ve Murat şezlonga yatarlar .
" Hayat güneş kremi sürmedin mi ?"
" Sürmedim ."
" Gel sürüyüm ."
Murat Hayat'ın heryerine güneş kremi sürmeye başlar . Sürmeyi bitirdiğinde Hayat'ın yanağından öper .
" Ben yoruldum da odaya çıkalım mı ?"
" Çıkalım ."
Hayat ve Murat el ele otele giderken muhabirlerle karşılaşırlar .
Muhabir : "Evlilik Nasıl gidiyor ? "
" Harika ."
Muhabir : " Hakkınızda birkaç haber çıktı , bunlara ne diyorsunuz ?"
" İyi günler arkadaşlar ."
Hayat ve Murat otele girerler ve odaya çıkıp yatağa yatarlar .
" Murat ben Avukat'ı aradım . Boşanma davası açtım ."
" Tamam ."
Hayat gözlerini kapatır ve uyumaya koyulur . Murat da Hayat'ı izlerken uyuya kalır . Sabah ilk Hayat uyanır . Murat'la dudak dudağalardır geri çekilir .
" Murat hadi uyan ."
" Murat uyan ."
" MURAT !"
" Ne bağırıyorsun Hayat ?"
" Uyan diye bağırdım ."
" Ben burdan sıkıldım , İstanbul'a geri dönelim mi ?"
" Tamam dönelim ."
Murat yataktan kalkar , Hayat ve Murat bavulları toplarlar ve otelden çıkarlar .
Arabaya binerler ve İstanbul'a doğru giderler . 6 saat sonra İstanbul'a gelirler . Çok yorgun oldukları için odalarına çıkarlar ve uyumaya koyulurlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA
FanfictionHayat ve Murat zorla evlendirilen iki kişi Acaba ikili birbirlerine aşık olacak mı ?