SENİ SEVİYORUM

1.3K 65 6
                                    

Hayır ! Murat beni öpmedi . Sadece sarıldı .

" Affettin mi beni ?"

" Affettmedim ."

" Nasıl ya ?"

" Burnun sürtsün biraz ."

" Yaa off ."

İkili trenden inerler ve arabalarına binip eve doğru giderler . Bir saat sonra eve gelirler . Hayat çok yorgun olduğu için hemen yatar .

Sabah uyandığımda Murat'ın  kollarımı boynumdaydı .Yavaşça kollarını çektim ve yataktan kalktım . Kıyafetlerimi giyip , makyajımı yapıp aşağı indim .
Kahvaltıyı hazırlamaya başladım .
Arkamdan Murat geldi ve yanağımdan öptü .

" Günaydın ."

Soğuk bir şekilde konuştum .

" Günaydın ."

" Kahvaltı hazır mı ?"

" Hazır ."

Kahvaltımızı yaptık ve evden çıkıp arabaya binip şirkete gittik .Asansöre bindik . Arkamızdan başkaları da bindi . Murat dudağımdan öptü .
Kısık bir sesle konuşmaya başladım .

" Yapma ."

" Ne yapayım çok tatlısın ."

" Küsüm ben sana ."

Asansörün kapısı açıldı ve çıktık . Odalarımıza girdik .
Dosyaları incelerken elinde çiçek ve çikolatayla girdi .

" Buyrun ."

Adam ; Bunlar size .

" Kimden gelmiş ?"

Adam ; Murat Sarsılmaz'dan ."

Adam çiçek ve çikolatayı masama koydu ve odadan çıktı . Camdan Murat'a baktım . Bana masum bir şekilde bakıyordu .Burnu biraz daha sürtsün ! Telefonum çaldı .

" Efendim Murat ?"

" Affettin mi beni karıcım ?"

" Hayır ." dedim ve telefonu yüzüne kapattım .

Birkaç saat sonra ...

Murat odasından çıkar ve Hayat'ın odasına girer .

" Aşkım hadi eve gidelim ."

" Aşkım deme bana ."

" Niye sen benim aşkım değil misin ?"

" Değilim ."

Murat elimi tuttu ve odadan çıkardı .
Şirketten çıktık ve arabaya binip eve gittik . Eve girince koltuğa yattım .

" Çok mu yoruldun ?"

" Evet ."

Murat televizyon izlemeye başladı bende uykuya koyuldum .

Murat

Hayat uyuyunca yanına oturup konuşmaya başladım .

" Aşkım , meleğim , ömrüm . Seni çok seviyorum . Bana derin derin nefes aldıran , günümü aydınlatan , mutlu olmamı sağlayan sensin . Bana kızgınsın biliyorum ama beni seviyorsun . Aynı benim seni sevdiğim gibi ."

Hayat uyanıktır ama gözleri kapalıdır .
Murat Hayat'ın dudağından öper , üstüne battaniye örter ve yukarı çıkıp uyur . Hayat koltukta rahat edemediği için bir iki saat sonra yukarı çıkar ve Murat'ı izlemeye başlar . Yanağını okşayarak konuşmaya başlar .

" Sana derin derin nefes aldıran ben miyim sevgilim ? Sende benim nefesimi kesiyorsun . Her hareketin , gülüşün , gözlerin beni büyülüyor . Beni hiç bırakma , bana hep aşkla bak , ellerimi bırakma istiyorum . "

Hayat Murat'ın yanına yatar ve uykuya koyulur .

Murat

Sabah yanımda uyuyan güzeller güzeli karım vardı . Yavaş yavaş gözlerini açtı .

" Günaydın ."

" Günaydın , bugün sahile gidelim mi ?"

" Olur gidelim ."

Hayat

Yataktan kalktım ve kıyafetlerimi giyip , makyajımı yapıp aşağı indim .

Yataktan kalktım ve kıyafetlerimi giyip , makyajımı yapıp aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Hadi gidelim ."

Murat ve Hayat evden çıkarlar ve arabaya binip sahile giderler .

" Gel şuraya oturalım ."

Hayat ve Murat banka otururlar . Hayat Deniz'i izliyordur .

" Dün gece peri kızı yanıma geldi , güzel güzel konuştu benimle ."

Hayat şaşkınlıkla kafasını Murat'a çevirir .

" Murat sen rüya fe-"

Murat Hayat'ı kendine çeker ve öpmeye başlar . Hayat da karşılık vermeye başlar .Birkaç dakka sonra ayrılırlar .

" Seni seviyorum ."

" Seni seviyorum ."

ZORLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin