Sevgili Sinem Abla:
Başına gelenler gerçekten çok üzücü bir durum. Yazdığım kurgunun çalınması her yazarı sinirlendirir.
Kitap güzlece devam ederken ekime kadar ara vereceğini söyledin. Tamam dedik Proje okuyucuları olarak. Bekleriz. Yeter ki Sinem abla sınavına çalışsın. Bölüm bildirimleri geldiğinde ne kadar mutlu olduğumuzu bilemezsin zaten.
İşte yine bölüm bildirimi geldi. Heyecanla bildirimi açıyorum ve gördüklerin karşısında sadece 'Şaka' diyebiliyorum. O sırada gerçekten ağlamak üzereydim. Ansızın düşüncelerini çaldılar diye kitabı bırakman...
Gerçekten biz okuyucular olarak çok üzücü. Beni mutlu eden ise kitaba tekrar döndüğünü bölüm yayınlayarak göstermen. Içimde sen bölüm yayınlayıca tarifi imkansız bir mutluluk oluşuyor.
Geleyim kitabı nasıl gördüğüme. Wattpad'ı ilk kullanmaya başladığımda sadece popüler kitapların iyi olduğunu düşünürdüm. Tabi çok okunmaya sahip ama güzel olmayan hikayeler gördükten sonra. Bilim kurguya yöneldim bu sefer. Birçok hikaye gördüm. Bunların içinde senin hikayen de var. Nedense içimde ön yargı oluştu. Senin kitabın hariç her kitaba baktım.
Artık sıkılmıştım. Hep masum kız falan. Benim aradıklarım güçlü kızlar olmalıydı. Senin hikayeni denemeye karar verdim sonra. Birkaç bölüm okuyunca 'işte aradığım bu' dedim. İşin içine düşüncelerin de girdiği zaman kitabı elimden düşürmez oldum. Anlatım biçimin gerçekten farklı geldi bana. Büyük yazarlardan ilham alıyorum demişsin. Haklısın. Taklit etmediğin sürece ilham almak güzeldir.
Kendime de kızmışlığım oldu 'neden gördüğüm halde okumadım' diye.
İnan bana Sinem abla sen okuyucularının hepsini ve daha fazlasını hak ediyorsun.
Umarım bir gün kitabı elimizde görme şansına erişiriz...
Sevgiler Naz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslasima'ya Mektuplar
LosoweProje 2917 kitabı kendisine yazar (!) diyen bazı hırsızlar tarafından çalındı. Biz Proje 2917 okurları olarak yazarımız islasima'nın arkasındayız ve onun hakkında düşüncelerimizin kitap haline getirildiği bu kitabı paylaşıyoruz... ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡...