5

17 1 0
                                    

             Bugün av vardı. Yaratığın izine düşme vakti gelmişti. Bunu yapmazsam birileri ölebilirdi.Belki canavarı eğite bilirim bu canavar etle besleniyo belki ona et verebilirim. Hava kararmıştı.Kasaba gitmek için evden çıktım. Arkdan bir adam beni takip ediyordu. Issız bir sokağa gittim. Sesli konuşmaya başladım koskoca kasabada beni mi buldun derken. Ondan önce silah çektim adam silahını yere attı.Adam bana doğru  ilerlerken bir anda çatıdan bir ses geldi  ve sonra yaratık ortaya çıktı adama saldırmaya doğru giderken hey bunu yapma sen nesin konuşa biliyomusun yaratık adam parçaladı ve bana doğru yaklaşıyordu korkudan ellerimden terler hızlıca akıyordu.Bana doğru yaklaşıp konuşçakmış gibi ağzını kıpırdatçaktı sanki ve olay oldu yaratık bana bunu babana sorsan daha iyi olurdu Jackson dedi şoka girmiştim ağzım titreyerek adımı nerdededen biliyorsun dedim.Bem her şeyini biliyorum kardeşim dedi ve dört ayak üstüne inip gitti. Ben titriyordum ve gözlerim karardı.

Şuanda bardaydım jhon vardı yanımda barın arka kapısından çıktık jhon sen ilerde bekle dedi ve arkamı dönük iken jhon bana seslendi hey Jackson döndüğümde bana silah tuttu ve bana ateş ederken  kendimi hastanede buldum.

Koluma serum takmışlardı yavaşça çıkardım.
Odayı inceliyordum pencereden rüzgar esiyordu ve kapıyı oynatıp menteşelerinin sesleri geliyordu.Ayak sesleri geliyordu . Uyuyormuş taklidi yaptım.İki tane polis odaya girdi beni uyuduğumu görünce odanın kapısında beklemeye başladılar. Bende uyanıyormuş gibi yaptım direk odaya giriş yaptılar elinde bir dosya vardı bana parçalanan adama noldu dediler bende bilmiyorum beni soymaya çalışıyordu beni itti ve kafamı bir yere vurdum bayıldım. Polisler odayı terk ettiler.

Benim aklıma takılan bir şey vardı rüyamda niye jhon beni vuruyordu. Yaratık jhon bu yüzden mi öldürdü acaba aklımda bir sürü şey vardı.

Babamların garajına gitmeye karar verdim bakalım cevapları orda bulabilirmiyim yolda yürüyordum kasaba bana çok normalmiş gibi gözüküyordu ama peki geceleri yaratık çıkıp birilerini öldürmeye çalışıyordu. Babamların evinr yaklaşıyordum. Beni korumaların beni görmemeleri gerekiyor.Babamlar zengin ama ben terk ettiğim için ben fakirlikle uğraşıyorum.Duvara tırmandım tam tepesine adım atacakken elektrik şoku  yedim duvarda elektrik şok cihazları  varmış şokun seviyesi düşük  olduğu için  canım pek yanmadı. Duvarı nasıl geçecektim bilmiyorum aklım bir plan geldi duvarın yanında yaşlı ve biraz sağlam  ağaç vardı kaın bir dal duvarın üstünden geçip bahçeye uzanıyordu ordan atlayıp bahçeye geçiş yapcaktım. Ağaca tırmandım kalın dala doğru ilerliyordumki kalın fal kırılıp aşağa düştüm korumalar gelmeden kalkıp çardağın arkasına saklandım kotumalar geldiğinde  yaşlı agacın dallarının kırıldıgını sanıp gittiler.Hemen garaja ilerledim.

Garaj kapısına geldiğimde kapıdaki şifre gitmiş parmak  izi şifrezi gelişti yerden bir tornavida  alıp kutunun dış kapağını çıkardım ve içindeki mekanizmayı kırdım ama kapı açılmadı bende kapıyı sesizce  kırdım.  İçeri girdiğimde deri kaplamalı bir kutu vardı açtığımda içinde yaratığın fotorafları vardı. Babamların bu yaratıkla ne ilişkisi olabilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaratık İzinde #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin