3

32 4 1
                                    

Saat 4 gibi hazırlandım aldıklarımda bu arada bide bir avcılık malzemesi satan yerden bir kemer aldım kemerde bıçak koyulabilen bir yer ve silah koyunabilen bir yer ve başka yerler var.Ve bir yaratıkla dövüşçem ve yanıma sadece bir asker bıçağı ve silah bide lazım olur diye bir fişek aldım.Saat beş gibi babaların garajına gizlice girip eski arabasını aldım ve binip ormana doğru yol aldım yağmur yağıyordu.Önümü zor görüyordum.Sonunda vardığımda bazı kampçılar vardı ben bir ağaca çıkıp onları izledim.Yarım saat sonra bir ses geldi kükreme gibi bir şey kampçılar müzikten duyamadılar ve yaratık çıktı bir kampçıya saldırmafan ağaçtan atladım ve ateş etmeye başladım.Bana doğru geliyordu bıçağı mı elime alıp yerden takla atarak yaratığın arkasına geçip bıçak sırtana bıçak sapladım.ve canavar arkasını döndüğünde bana doğru koşarken hafi bakalım eceline gel.Silahdan bir sürü mermi kovanı düşerken canavara delice ateş ediyordum.Canavar dayanamayıp etrafımda dönüyordu fışeyi çıkartıp üstüne attım.Canavar kaçmaya başladı.ve izciler bu olaya tanık olcaktı bende bir fikir buldum bunları bayıltırsam bunu rüya sanarlardı hepsini bayılttım.Ve bu arada bu kullandığım mermileri babamın garajının eski bir yerinde bulmuştum.

Arabaya binip babamların evine doğru yol aldım.Vardığımda arabayı yerine koydum. Eve doğru yol aldım.Yatakta her tarafa kıvranıyordum. Ama gözüme uyku girmiyordu.Ve araştırma yapmaya karar verdim. Sadece üyelerr olan bir site buldum siteyi hackledim.Benim gördüğüm yaratığın aynısı çok eskiden yaşamış efsane gibi birşey sadece görenler inanıyo ve diğerleri onlara inanmıyormuş. Zayıflığını bulamaya çalıştım tek kelime vardı o da betamos denilen bir şey çok sitede yazalar sadece bunlardı.Dünyada betamos sadece bir kere bulanabilmiş ve fazlasıyla ama bunu bulandan başka kimse görmemiş görmemiş.Bu yüzdende bu betamosun varlığına kimse inanmıyor. Her halde inanamalarının sebibebi adam sadece bulduğunda resmini çizmiş ve sadece onu göstermiş onada inanmamışlar. Çizimine baktım dur bidakika bu babamın mermilerinde çiziliydi.Peki ama niye babamın garajındaki mermilerde var bu olayı araştırcam.

Yaratık İzinde #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin