Pane bože...

8 1 0
                                    

Jenny: Nee! Prosím! Nedělej to! budu hodná... Probudil mě křik. Najednou jsem uslyšela výstřel a zděsila jsem se. Pane bože.. To né! Oni asi někoho zabili... Co když zabijou i mě? V tu chvíli se rozletěly dveře a do pokoje vlezl Niall. Vypadal dost naštvaně, až jsem se ho lekla. Najednou zavřel dveře, zamkl a klíček si hodil do boxerek. Jen jsem na něj udiveně koukala a najednou vypustil. Jestli chceš někdy z tohohle pokoje ven, musíš si klíč zasloužit a taky si ho nějak vzít. Víš kde je. Lehl si na postel a očividně do 12 minut usnul. Chtěla jsem ven a tl šíleně moc, ale do kalhot jsem mu vážně sajat nechtěla, ale mi zbývalo. Ležel skoro uprostřed postele. Přelezla jsem si na stranu, kde měl obličej. Vypadal spokojeně. 
Lehla jsem si k mému a čekala jestli se probudí. Z toho věčného čekání které bylo asi 2 minuty jsem usnula. Když jsem se probudila, byla jsem v jeho sevření. Vlastně mě obyčejně objímal, ale pro mě to bylo prostě jen sevření. V tom jsem si ale všimla jeho úžasné vůně. Voněl playboyem. Když jsem se ale otočila, abych se ujistila že spí, nespal. Hleděl mi do očí a najednou přitiskl své rty na ty mé. Začal s nimi pohybovat a já už jsem se chtěla odtrhnout, ale když jsem si vzpoměla na těm klíč, přešlo mě to. Začal jsem s ním spolupracovat a nejednou iž byl nadějnou. Ale já to nechci, řekla jsem si v duchu. Přesunul se svými rty na můj krk. Ukápla mi slza a on to zřejmě ucítil. Přestal a podíval se na mě. Chceš to? Jen je kývla hlavou do stran na znamení, že ne. On se však jen usmál a podíval se na svůj rozkrok. Nebo teda spíš na ten klíč u něj. Donutilo mě to a podívala jsem se taky, čehož si všiml a chytil mě za bradu. Ale tohle chceš viď? Přikývla jsem. Ale víš, co pro to musíš udělat viď? No.. Úplně ne. Ne? Podíval se na mě s jiskrou v očích. Hele, buď to si s tebou budu dělat já co chci, nebo ty se mnou co chceš, ale ty o tom nerzhodneš. Ani já. A kdo teda? Špitla jsem a ušklíbla jsem se u toho. V tomhle pokoji jsem prvně takže nevím jak to tu je. Myslíš, že támhleta zásuvka funguje? Zpetal se mě. No.. N-nevím... A-asi ano. Vykoktala jsem. Fajn, já mysslím že ne. Když budeš mít pravdu, vyhrála jsi a můžeš di se mnou dělat co chceš. Když já, víš jak to bude.

Niall: Moc dobře vím, že ta zásuvka nefunguje. Jen jsem a ni ne nechtěl být hrubý. Ale kdybych chtěl, na hrubo ji tady ošukám i kdyby nechtěla. Ale ona je jiná, než ostatní. Nevím co to se mnou je, ale nekůžu ji prostě nahrubo ojet jako všechny. Má nádherně mkdré oči, jako průzračná voda. Asi sem se do těch očí zamiloval. Ale jen do těch očí... Co to placáš Niall? Řekl jsem si v duchu. Já dojdu do koupelny pro fén a ty tu počkej.

Jenny: Vím, že funguje. proč by ji tu jinak měli. Vrátil se s fénem a zapojil ho do zásuvky. Můžeme? Zeptal se mě a já se strachem přikývla. Zapnul fén a nic. Podvádíš. Křikla jsem na něj. Přešla k zásuvce a vytáhla z ní fén. Znovu jsem ho zapojila a pořázdně zatlačila. Zapla jsem fén a stejně nic. Když jsem di sedla na paty a hleděla vyjukaně na fén, vzal mě a hodil mě na postel. Byla měkká, tak to ani nebolelo, ale to co přijde asi bolet bude. Spojil naše rty a začal s nimi pohybovat. Přidala jsem se, ale nechtěla jsem. Něco mě k tomu vedlo, i když jsem toho kluka nenáviděla. O panenstvý jsem přišla už v 16, ale to by mu bylo stejně jedno. Líbali jsme se a on se přemístil na můj krk. Najednou přestal a podíval se na mě. Celkem mě to překvapilo, že na mě taky třeba myslí a necha mě žít? Hele, asi víš, co chci udělat a vím že se ti to nelíbí, ale prohrála jsi. Tak se jen uvolní a nic nedělej. Pokud se teda nehodláš přidat, ale jestli chceš klíč... Byl sexy ale byl to zmrd kterej mě unesl. Ale ten klíč, byl asi jediná šance, jak se dostat alespoň z tohohle posranýho pokoje. Ale co je moc to je moc. Ne to fakt ne.. Řekla jsem s úšklebkem. Usmál se a já věděla z jeho pohledu že něco chystá, ale nebyl sám. Když naděje skláněl že se budeme líbat, uhnula jsem a vyklouzla spod něj. Běžel jsem do koupelny a zamkla. Klíč jsem svírala pevně v ruce, ale zřejmně měl náhradní. Vtrhnul dovnitř a já tam seděla v rohu a plakala. Popadl mě za ruce vytáhl z koupelny. Posadil mě ma postel a pleskl mi z jedné i z druhé strany. Ty kreténe! Ty hajzle! Křičela jsem na něj a zabalila se do deky. Tu ze mě ovšem ztrhnul a začal mě hrubě líbat. Brečela jsem a to hldmě. Proudy slz se valily z mích očí. Když se přemístil na můj krk, zakřičela jsem: prosím... Né! Najednou přestal a podíval se na mě podivným výrazem.

Ahoj :), je tu další kapčaDoufám že se líbila ;) Votes&komments potěší :) uvidíme se u další kapči tak zatím :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 20, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Psst!Kde žijí příběhy. Začni objevovat