****de dimineata****
Ma trezesc si realizez ca Alex nu era in pat, ma duc spre baie si cand sa deschid usa dau de un Alex fara tricou si cu parul ud,in momentul acela nu imi mai puteam lua ochii de la pieptul si abdomenul bine lucrat al lui Alex.
Alex: Nu te mai holba.
Kate: Nu ma hilbam, m-as fi holbat daca aveam de ce.
Alex: In jumatate de ora plecam la scoala.
Daca el m-a facut sa ma holbez la el, eu il Fac sa saliveze. Imi iau o fusta putin sub fund si o bluza destul de decoltata.
Cand ma indrept spre masina el era cel care se holba.
Kate: Inchide gura ca intra musca.
Alex: Ia hanoracul meu si pune-l pe tine.
Kate: De ce? Nu iti place?
Alex: Na da, dar si celorlalti baieti o sa le placa, iar tu esti a mea, spune si imi Da un sarut pe buze.
Kate: Bine, bine.
Cand ajungem la scoala o fata care pe el si ii Da un sarut pe obraz, eu plecam si fix cand sa intru in liceu ma ia de mana, eu mi-o trag, el Se uita trist la mine.
Pana nu am ajuns acasa nu am mai vorbit.
Alex: Imi dai voie sa iti spun un banc?
Kate: De ce nu il spui iubitei tale?
Alex: Pai tu esti iubita mea.
Kate: Serios? Si de ce ai lasat-o sa te sarute?
Alex: A incercat sa ma sarute, dar am intors capul si am dat-o jos de pe mine.
Kate: Ma rog, spune-mi bancul.
Alex: De ce iubesc fetele ciocolata, decat isi iubesc barbatii?
Kate: De ce?
Alex: Ciocolata le este mereu aproape si unde mai pui ca are si patratele?
Kate: Si tu ai un patratel cu tenta spre cerc.
Alex: Vrei sa spui ca sunt gras?
Kate: Putin.....
Alex: Am mai multe patratele decat un caiet de mate.
Kate: Salut domnul profesor de matematica.
Alex: Vrei sa faci un exercitiu pe caiet?
Kate: Poate doar un job de X si 0.
Incepem amandoi sa radem si ne apucam de teme.
Maine e ziua lui Alex.
Terminam temele si mergem sa ne uitam la un film, el a pus unul de groaza si cand m-am speriat am fugit tipand in camera, el a venit imediat dupa mine.
Alex: De ce nu mi-ai spus ca te sperii asa usor?
Kate: Am crezut ca o sa razi de mine.
Alex: Nu voi race decat cu tine, acum haide sa dormim e foarte tarziu.
_____________________________
Avesta este noul capitol, pe fanii Creepypasta ii rog sa arunce un ochi si la cartea mea "Vorbarie si Creepypasta"
Jane the killer va ureaza citit fericit. Si nu va duceti la culcare s-ar putea sa nu va mai treziti.
Glumeam......
😂😂😂😂😂😂😂😘😘😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Indragostita De Fratele Meu Vitreg
RomanceDe cand Kate a fost adoptata, este din ce in ce mai fericita si in sfarsit se simte din ce in ce mai fericita.