Ziua lui Alex

181 6 0
                                    

Dupa ce ma trezesc vad ca Alex inca doarme, asa ca ma duc in bucatarie, fac clatite si le duc in camera. Am scris pe ele "La multi ani" cu topping de ciocolata. I le vantur pe la nas si el se trezeste. Incepe sa manance. Dupa ce termina ii spun "La multi ani" si el ma saruta.

Kate: Eu ma duc sa mananc.

Spun si ma duc jos sa imi mananc portia mea de clatite, el vine si isi vede noul laptop, eu avem unul identic pe albastru.

Alex: Incearca sa ma mai bati de data asta..........

Kate: Am unul exact la fel, istetule.:))

Alex: Nu e corect, vreau si eu ceva unic......... :(((((

Kate: Sti ce ai tu unic?

Alex: Ce? :(

Kate: Pe mine, iar eu te am pe tine, esti unic, Alex!

Alex: Chiar sunt unic???

Kate: Pentru mine ai fost mereu, esti si vei fii mereu!

Alex: Esti singura fata care m-a facut fericit doar cu cateva cuvinte, te iubesc!

Kate: Si eu, spun si ma duc sa il sarut. Hai ca intarziem la scoala.......

ALex: Hai sa ne schimbam!

Dupa un sfert de ora plecam la scoala, Alex imi deschide portiera, la un semafor il sarut pe obraz.

Alex: Nu mai distrage soferul.

In momentul acela ma intorc cu spatele la el si ma uit pe geam.



Ajungem la scoala si dupa ce imi deschide portiera si o vad pe Bella si fug sa o iau in brate, dupa aceea mergem in clasa. Cand se termina orele merg in masina si tot cu spatele la el.

Alex: Ma mai ignori mult?

Kate:.....................

Alex: Oh, haide!

In momentul acela el ma saruta pe obraz.

Kate: Nu mai distrage copilotul.

Alex: Aaa, Asta era problema.

Kate: Poate......

Dupa ce ajungem acasa ma asez pe canapea, el ma impinge si ma lungeste pe canapea, se urca pe mine si ma saruta.

Alex: Ma ierti?

Kate: Nu stiu..........

Alex: Te log!

Kate: Bine!

Ne uitam la un film, dupa ce se termina, Alex se baga in pat si eu incep sa citesc, dupa cateva ore Alex se trezeste si ma ridica ca pe o mireasa si ma pune in pat.

Alex: Culca-te!

Kate: Dar vreau sa citesc.

In momentul acela Alex ma trage in mijlocul patului si se pune pe mine.

Kate: Alex esti greu, date jos o sa ma culc.

Alex: Asa ziceam si eu.

Ne punem in mijlocul patului si adorm in bratele lui....

_____________________________________________

Hei, scuze ca nu am mai postat, laptopul meu s-a stricat si pana l-am reparat a durat.

In fine acesta este capitolul, sper sa va placa!

Pupici



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 26, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Indragostita De Fratele Meu VitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum