Žvanec

310 16 2
                                    


Sedím v autě. Jako vždy na cestě do neznáma. Miluju to auto. Nedá se popřít, že má šílenou spotřebu, ale stojí to za to.
Ohlédnu se na zadní sedadlo na svoji spící sestru a musím se usmát.
Už od malinka ve spánku vypadá jako její táta.
Roztomile a baculatě. Zavrtím hlavou a odeženu přicházející vzpomínky na ten den.
Z hluboka se nadechnu a pustím potichu rádio, právě hrají starou dobrou klasiku, " Survivor,Eye of the tiger'' , usměju se a dám ji trochu víc nahlas.
Znám svoje sluníčko a vím, že ji to nevzbudí, díky mně je zvyklá nejen na hluk ve spánku, ale i na dobrou hudbu kdykoli.
Právě se chystáme na další případ, v Oregonu. Nemám ponětí, co nás tam čeká, řekla bych, že nic dobrého to nebude.
Není to tak dlouho, co jsem opět ztratila Crowleyho stopu, tak jsem si řekla, že na chvíli přestanu pátrat a budu znovu normálně lovit.
Lovím s ní už pár let. Dřív, když ještě žili rodiče, lovila jsem sama s Jackem, ona byla ještě úplně malá.
Uchechtnu se nad tou ironií. Vždyť jí je sotva šest let a už loví. Neříkám, že já začla až jako dospělá, to bych byla sakra začátečník, ale stejně.. Nezasloužila si to. Vůbec neměla k takovémuto životu přijít. Přidám trochu víc volume a kouknu do zrcátka.
Pořád to s ní nic nedělá. Uchechtnu se a sjedu ke krajnici, vypnu motor a otočím se na ni.
,,Sluníčko, vstávej. Už tam budeme a ty spíš už moc dlouho. Halooo'' malinko s ní zatřesu.
Akorát si odfrkne, odstrčí mi ruku a otočí hlavu na druhou stranu.
Začnu se smát.
,, Noták.. Už tam budeme a já si nemám s kým povídat. Prosím, nenech mě v tooom. ''
Začnu protahovat a pokouším se znít co nejzoufaleji umím.
Zavrtí se a otevře jedno oko, rozhlédne se okolo a pak otevře to druhé.
,, Nepžipadá mi, že už tam sme. Dyť tady je to samá pustina.''
Vyklopí ze sebe a začne se řehtat.
,, No jo ty pustino. Přelez do předu a nemrmlej, jedeme se najíst.''
Nadšeně tleskne a zavískne. Rychle přeleze na přední sedadlo a zapne si pás.
,, Jupí jídloooo. Tak na co eště čekáš, nahoď too a jedeeeem na požádnej žvanec'' zakřičí a s děravým úsměvem od ucha k uchu začne nadskakovat.
,, Tak když jinak nedáš.'' Natáhnu se k ní a vlepím jí pořádnou pusu na tvář, pak se narovnám, nastartuju tu naši krásnou mašinu a vyjedeme.

Crazy HunterKde žijí příběhy. Začni objevovat