Her Pov.
Jakmile Dean zastaví auto, moje sestra okamžitě vystřelí a doběhne k nám.
Se Samem vedle sebe akorát rozpačitě stojíme a koukáme každej jiným směrem.
,, Hej dlouháne.. Co ti tak trvalo ji najít?!"
Poví An směrem ke jmenovanému a výhružně na něj ukazuje prstem, zatím co stojí na špičkách a stejně mu sahá sotva nad pás .
Sammy se uvolní a místo odpovědi se zasměje, zvedne si ji do náruče a začne ji lechtat.
,, Dost , pro- prošíiim.''
Zakoktá se .
,, Ale copak? Princezna se nám vzdala?"
Zeptá se aniž by přestal s lechtáním.
,,Né ... nikdý...!"
Zakřičí a zahryzne se mu do ramene.
Dál je přestanu vnímat a kouknu Deanovým směrem.
Ten jen nezaujatě pozoruje svoje boty.
Za to Castiel se dívá přímo mým směrem a z jeho pohledu je mi jasné, že ví,co se mezi mnou a Sammym před chvílí odehrálo.
Zamračí se na mě a pokýve hlavou na nesouhlas.
Najednou se zjeví vedle mě a hned na to nás oba někam přenese.
,, Co tě to sakra popadlo?!
Vykřiknu na něj aniž bych se stihla vzpamatovat.
No během chvíle, kdy mnou proběhl naprostý šok, jelikož jsme se nacházeli v obýváku našeho starého domu.
Okamžitě mi začalo být horko, rozmotala se mi hlava a přepadla mě úzkost.
Castiel tam jen stál a pozoroval moji reakci.
,, Castieli....''
Vydechnu a on jen pozvedne jedno obočí.
,, Ano S-..''
,, Neříkej to jméno!! ''
Zařvu na něj a pak už jen vidím, jak se celý obývák točí a já padám k zemi.
ČTEŠ
Crazy Hunter
FanfictionNemožné se stává reálným. Setkávají se dvě odlišné, přesto až přiliš podobné rodiny. Lovci? Ne jen tak obyčejní.