1.Bölüm

202 4 1
                                    

2 Ay önce

Aslı amcasiyla bir dışarı çıkarlar.  Biraz dışarda yürürler amcası telefon çalar ve der ki;

Amcasi: Yonna biraz bekle hemen geliyorum tamam .

Aslı: Tamam amca

aslı biraz dolaşır o sırada amcası telefon görüşmesi yaparken bir de asli bakarmiş.  Amcasının telefon görüşmesi biter ve aslı amcasının sorar der ki ;

asli: amca kiminle konuşuyordun.

Amcasi: arkadaşım .

Aslı:  amca sana bir şey sorabilirmiyim.

Amcasi: tabiki sorabilirsin.

asli: amca ben ailemi neden görüşemiyorum. Neden yanımda değiller .

Amcası bu duruma üzülür. Ona olanları hiçbirine anlatmadi çünkü Yonna ailesi ölmüştü. 

Amcasi: yoo tabiki onları göreceksin .onlar senin her zaman yanındadır.

Aslı: Gerçekten mi?

Amcasi: hımm evet .

Amcası : aslı seni bir yere götürcem ama sakın korkma tamam mı?

Asli: tamam.

asli amcasiyla birlikte arabaya binerler geldikleri yere varır lar ama bir yandan amcası korkar bir yandan da  asli cesaretli olur.

Asli: amca nereye geldik biz ve burası neresi.

Amcası: asli sakin ama sakın korkma ben senin her zaman yanındayım sakin endişelenme tamam.

asli: tamam amca sana güveniyorum.

Araba dan indikten sonra amcası asli korur .   asli tanımadığım bir adam la karşılaşır ve adam asli kolundan tutar . Onu amcasının dan ayırır amcası onu kurtarmaya çalışırken asli amcasının bağrir amca lütfen beni yalnız bırakma !" Amcası tamada ona bir söylicek  ken o sırada amcası bıçaklanarak. Yere düşer ve adamlar onu yalnız bırakırlar giderler amcasi der ki  " keşke... onu kurtarabilseydim. ..keşke.."

Dans OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin