bă ,nu urăsc genul de muzică pe care îl ascultă . Pentru că faţă de unii dintre ei "truuuu metalheaddddd rok" eu nu judec genurile muzicale pe care unii le ascultă.
Da' cine pizda mă-tii te crezi să ai tupeul să judeci o persoană după cum se îmbracă și după ce trupă ascultă?
N.A : N-am nimic împotrivă dacă e genul "omg bvb si bmth e aer am uitat să spun că mă tai de 3 ani pups. Pikachu şi unicorniii" ,și eu îi urăsc.
Da' să mori tu că te legi de cineva care ascultă "One Direction" și "Megadeth". Vai. Pokemonul. Uită-te și tuu! Face de râs metal-ul.Omg hai să-l înjurăm ca să se simtă ca un rahat . Ye. lasa-l să asculte ce vrea ,ce pula mea.
Cunosc una de 11 ani. Cică e metalistă. Știe 2 trupe: Megadeth şi Motorhead ,și la descriere : "thrash 4 ever bitch." Tristuț e că pe stradă o vezi cu tricou cu "Nirvana." (N.A - Nu am nimic cu trupa,lasă înjurăturile pe mai târziu.)
Aia e altceva .Mă rog.
Dar mă enervează doar ăia care sunt gen : "A. Ia uite-l și pe ăla. Pe net e mare metalist ,da' n'are vestă cu Slayer şi se îmbracă în alb! "
Vai. Dar ce te fute pe tine grija cu ce se îmbracă cineva? Parcă trebuie să după pâine îmbrăcat ca la un concert "rok". Frate,zici că dacă ascultă peste douăzeci de trupe ,trebuie să aibă neapărat sute de mii de tricouri negre cu 'doișpe' numere mai mari şi cu logo-ul trupelor.Numai discrimina atâta.
Unii spuneți că nu-i suportați pe ăi' fițoși (nici eu nu prea îi suport.) dar voi faceți fițe la aproape orice (Cunosc.) și tot timpul aveți o față total arogantă și dezinteresată.
Vă doare în cur de părerea altora și vă considerați smardoi. Bun . Bravo ție. Dar nu te da tu mare periculos pentru simplul fapt că asculți "Sabaton" sau mai știu eu ce.
Pe lângă două trupe de rap pe care le ascult,mai ascult şi muzică comercială (de la românașii noștri și nu numai) și Megadeth şi Bucovina.
Aștept să mă faci "pokemon" sau "poser". O să mă doară tare și o să-mi fac breton la vene cu siguranță ,numai că m-ai rănit tu prea tare.Adă un prosop să șterg sângele de pe jos că vine mami și iar mă bate . Trist.
CITEȘTI
Heităreală
De Todourăsc aproape orice ,așa că mulți mă întreabă "DE CE URĂȘTI CHESTIA X" .Na că explic aici ce ,și de ce. c o v e r - @planty-