DA. Am pus punct și toate cele. Pentru că eu chiar sunt CONTRA VIOLENȚEI. FIE FIZICA SAU VERBALA.
Urăsc să vad oameni aparent "maturi" care ȚIPĂ la copii sau îi bat. Doamne, mi se umflă vena.
DECI FĂ-MĂ SĂ ÎNȚELEG, OM PRO-VIOLENȚĂ. Cu ce ajută o palmă la educația feciorului tău? CU CEEEECu ce ajută "Bă boule dacă nu faci cum zic io te bat de-ți sună apa în cap" / "eu te-am facut eu te omor" / "Deci te ia mama dracu' sobolan infect iti dau trei palme acum iti iei zboru' "??? CU ce ajută asta ?
Adică dacă spui asta unui copil, risti ca peste un an, doi, sa plece de acasa si sa nu mai auzi de el in viata ta. Nu? N-am dreptate?
Adica eu n-as putea trai stiind ca am dat in propriul meu copil, sau ca am tipat la el.
CHIAR DACA AVEAM O CRIZA
SAU A FOST O RESEALA, GEN SA IL CALC DIN GRESEALA PE PICIOR SAU NU STIU?????DOAR EU!?
DOAR EU AS PREFERA SA MOR DECAT SA-MI BAT COPILUL?!Doamne reactionez de parca as avea copii
Dar totusi.
Ah, da. Megeam spre scoala pe la 12 si tot pe atunci pleaca cei mici. Si intreaba ma.sa pe o fetita : "Cat ai luat la test?"
Fetita aproape cu lacrimi in ochi si suparata "Am luat B.."BA SI M-AM SI SPERIAT CAND A INCEPUT VACA AIA DE MA-SA SA TIPE LA EA
"Tu de ce nu ai luat FB ca X-uleasca!?? Normal ca nu ai luat, ca esti o proasta. Normal ca nu ai luat asa pentru ca nu ai invatat! Nesimtito."
Ba si imi venea sa anunt politia, protectia copilului, plm, pe bune
ERA CLASA I-A CRED??!?!?!?
SI CE VINA ARE EA
A CUI E VINA CA FETITA AIA NU A INVATAT? SAU POATE S.A INCURCAT
CINE ARE DATORIA SA O EDUCE
ALOOOOOO.
SI DUPA VII LA MINE CU "CE NU TE DAI DIN DRUM, NEEDUCATO NU AI CEI 7 ANI DE ACASA" *da , s-a intamplat* (S-A INTAMPLAAAAT, S-A INTAMPLAAAT. Nu ? Nu e momentul?....bn mă, bn.)APOI TU NU AI NICI 2 ANI DE ACASA SI VII LA MINE CU D'ASTEA BABETA DRECU'
De ce mai faci copii daca tot ii lovesti?
Un sfat
Exista prezervative
Asa ca inainte sa te futi cu unu' beat mort, caruia NU ii pasa de tine si cand se trezeste o sa creada ca ai fost doar o panarama , sau chiar cu sotul tau , luati un prezervativ.Ce vina are copilul ala ca nu ai tu timp de el?
Ai facUT copil , ai grija de el acum.mai bine faceai avort decat sa sufere in halul ala TOATA VIATA.
CITEȘTI
Heităreală
Rastgeleurăsc aproape orice ,așa că mulți mă întreabă "DE CE URĂȘTI CHESTIA X" .Na că explic aici ce ,și de ce. c o v e r - @planty-