Arkadaşlar merhaba Gün Işıkları benim ve arkadaşımın ilk deneyimi olucak ama kendimize güvenimiz tam bu yüzden kısa sürede büyüyeceğimize inanıyoruz. Her neyse konuyu pek uzatmak istemem vaktinizi ayırıp okuduğunuz için çok çok teşekkürler... :)
Medya=Deniz ve Toprak
--------
Her sabah olduğu gibi yine annemin sesiyle bir güne başladım. "Deniiiiz kızım hadi kalk saat 11 oldu !" diye seslenen annem beni tatlı uykumun kollarından alıkoydu. "Bak cevap da vermiyor hadi kızııım." Diyerek odaya giren annemi "tamam kalktım annecim" diyerek cevaplandırdım.
"Hadi kızım sen elini yüzünü yıka da kahvaltıya gel." dedi annem" Tamam annelerin bir tanesi 5 dakikaya oradayım." Diyerek karşılık verdim.
Rutin işlerimi halledip üzerime kot pantolonumu ve üstüne düz beyaz salaş tişörtümü giyip parlatıcı mı sürdüm. Son olarak da parfümümü sıktım ve işte tamam hazırdım.
Sofra harika görünüyordu. Anneme "Ooo yine döktürmüşsünüz validem." Dediğimde yüzünde hafif bir tebessüm oluştu. Annem "Sağ ol canım ama hadi omletin soğuyacak" dediğinde ise hemen yerime geçtim.
Bu arada kendimi tanıtmayı unutmuşum. "Ben Deniz 17 yaşında ve lise 3 öğrencisiyim. Bursa'da oturuyor Ulubatlı Hasan Anadolu Lise'sine gidiyorum. Aslında pek normal sayılmam değişik zevklerim var zamanla anlarsınız. Birde Toprak var kardeşimden de yakınım. Kendisiyle her gün beraberiz. Abartmıyorum her gün. Ve birde onun sevgilisi var Ege. Ne kadar hoşlanmasam da Toprak seviyor zaten ne yapabilirim. Toprakla aynı apartmanda oturuyoruz. Şimdiye kadar hiç ayrılmadık. Her gün buluşur vakit geçiririz 5 dakika da olsa görmeden olmuyor iştee..."
"Deniz kızım sana sesleniyorum duymuyor musun ? " Toprak'ın sesiyle kendime geldim. Çok dalmışım sanırım. "Pardon" dedim Toprak'a. Hadi çıkmıyor muyuz dediğinde ise Converslerımı giymeye başlamıştım.
Bugün ki planımız her zamanki bankımıza oturup toprakla yan binadaki apartman inşaatını izlemekti he birde çekirdek çitleyip gıybet yapmak onu da unutmayalım.
Banka gelip oturduğumuzda inşaatın bugün yarın bitecek olduğunu anladık. Son rütuşlar yapılıyordu ve yeni komşularımız taşınmaya başlayacaklardı...
22.08.2016
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜN IŞIKLARI
RomanceBizim bu gençlerin aşklarının hikayesi. Hangi zorlukları atlatıp aşklarına sahip çıkmaları. Onlar gün ışıkları. Herkese umut olan GÜN IŞIKLARI. ..