Capitolul 5

5 0 0
                                    


Perspectiva Daria

Sunt in intarziere.... De trei saptamamani mi-au schimbat programul de lucru si sunt mereu pe fuga abia mai apuc sa mananc.  Desi urasc acest loc de munca am nevoie de salariul pe care mi-l da. Ajung in fata magazinului de muzica in care lucrez si ma pregatesc de morala sefului. Intru si seful stătea si se uila la mine furios . Si fara sa clipeasca imi spune

-Esti concediata. Cand aud aceste cuvinte parca imi fuge pamantul de sub pisioare

-Domnule...

-Nici un domnule! Ma intrerupe el cu rautate.  Esti inceata,  lenesa si pe langa asta mai si intarzii.

Am lasat capul in jos simtind cum lacrimile isi fac aparitia. Nimic din tot ce spunea nu era adevarat . Am iesit fara sa spun nimic.  Ai crede ca un batran la 89 de ani e mai bland dar nici de cum.M-am indreptat spre casa.  Nu inteleg mereu am fost cea mai buna angajata hmm..... bine recunosc ca am cam intarziat astea trei saptamani dar timp de trei ani nu am facut nimic rau. E nebun ce sa mai.  Dar trebuie neaparat sa imi gasesc alt loc de munca.  Ajung acasa si trantesc usa dupa mine.  Si imediat il vad pe Josh venind cu viteza de pe scari.

-Ce s-a intamplat surioara?  Ma intreaba cand ajunge in dreptul meu

-Am fost concediata.Spun si el ma ia imediat in brate.

-Nu e nimic sunt sigur ca vei reusi sa iti gasesti alt loc de munca nu iti fa griji. Spune Josh cu blandete

-Dar nu stiu cum.

-Daca le rogi pe Maya si pe Ally sa te ajute poate pot sa te angajeze la ele si ar fi dragut sa muncesti cu una din ele. Poti sa o intrebi prima data pe Maya trebuie sa apara din clipa in clipa. Spune si pe fata mea apare un zambet kilomeric.

-De ce vine!? Spun si el isi freaca ceafa si spune .

-Pai am invitat-o sa mancam o pizza.

-Aaaaaa... Sigur..... Spun ironica .

-Nu te mai uita asa la mine nu am sa ii spun .

-De ce? Intreb curioasa.

-Pentru ca imi place prietenia dintre noi si nu vreau sa stric chestia asta.

-Josh...

Nu apuc sa spun nimic pentru ca suna usa si in secunda doi Josh e la usa si o deschide. Cand Maya intra pe usa si ma vede vine la mine instantaneu si ma intreaba.

-Ce s-a intamplat esti bine? De ce esti acasa?  Ma intreaba atat de repede incat abia inteleg .

-Greg m-a concediat

-Babac nemernic nu pot sa cred

Spune si se aude ciocanitul ușii Maya deschide usa si era baiatul cu pizza .

-Cred ca pot sa vorbesc cu seful meu sa iti gasim un job .

-Serios! Asta e super.  Spun eu vesela

-Acum,  am venit aici cu un motiv vreau pizza spune Maya si fuge la bucatarie cu pizza

****

Maya a vorbit cu seful ei care e un om foarte strict nu accepta nici o greseala.  A spus ca pot sa lucrez acolo unde se dau bauturile si pop-corn-ul . Acum sunt la lucru si incerc din rasputeri sa iteleg cum merge chestia asta cu suc. 

-Vreau un Sprite o portie de Nachos mare si sucul il vreau mare vreau 2 portii de pop-corn . Spune atat de repede incat abia inteleg. 

Ma duc spre aparatul cu sucuri si incerc sa il pornesc.  Merge si niste suc cade pe jos cand ma intorc spre pop-corn iau 2 portii si cand sa i le dau doamnei alunec pe suc si cele doua portii de pop-corn ajung in capul meu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 03, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Three Girls Three Boys Three Loves Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum