Capitolul 3

20 0 0
                                    

Perspectiva Daria

Au trecut 2 zile de cand nu i-am
mai intalnit pe idioti. Suntem in clasa si asteptam ca doamna diriginta sa ne dea marele anunt.

-Dragi elevi! aveti de facut un proiect care va consta jumatate din media totala .Veti face proiectele in echipe de cate 2 iar eu aleg cine va fi cu cine .

Daria-Will
Maya-Luck
Ally-Jack
Miranda-Alec
Daniela-Cris
Ana-Kai
Gabriela-Alex

-Proiectul va fi despre ce aveti in comun cei doi,ca parteneri .

Nu se poate! cum sa pic fix cu idiotul ala ?!

Perspectiva Will

Cea mai buna idee. Sa mituim profesoara a fost atat de simplu. Doamne !nu pot sa cred ce fete au facut fetele cand au vazut cu cine pica. Clopotelul suna si toti elevi ies inafara de cele trei. O vad pe Daria cum se apropie de mine.

-Ok !cand vrei sa facem proiectul?

-Dupa ore, la mine .

-Bine .

In sfarsit e pauza .am asteptat atat de mult sa intru pe terenul de Baschet. Incep sa joc si simt prezenta cuiva in spatele meu .

-Am o idee! spune Daria .

-Uimeste-ma !

-Facem un concurs de Baschet cine castiga alege tema proiectului

-Si ceva in plus adaug eu

-Ok

-De acord

Doamne ea vrea sa faca concurs de baschet cu mine adica o credeam mai desteapta dar se pare ca m-am inselat

****

Nu pot sa cred m-a batut cu 10 la 5 efectiv nu pot sa cred

-Bine ce alegi si ce vrei sa fac

-Vreau sa ma cari in spate la sfarsitul orelor pana la tine acasa si am sa ma mai gandesc.

-Bine doar atat

-Da

Perspectiva Ally

*Ham Ham*

-Da Hope. Mergem acum la plimbare. Nu mai latra.

Ies cu draga mea catelusa la plimbare .

-Hope ,stai !spun si o iau la fuga dupa cainele meu .

Ajung in parc si nu stiu pe unde a luat-o . Dupa cateva minute de alergat si strigat o vad cu un baiat .

-O ,Doamne! multumesc mult! spun si imi iau cainele .

-Nu ai pentru ce !ador caini .

-Si eu. Ai caine ?

-Da am unul, îl cheama Turbo .

-Sunt Ally .

-Eu sunt Zayn .

-Pai ,Zayn, ma bucur ca te-am cunoscut .

-Pai, da-mi numarul tau ca in cazul in care o mai pierzi sa te sun ;)

-Aa, am dat sa raspund dar am fost intrerupta de cineva.

-Nu vei avea nevoie de numarul ei ,pentru ca nu va mai pierde cainele, a spus cea mai enervanta persoana existenta -Jack - .

-Umm, a spus nedumerit Zayn.

-Ba va avea nevoie! Am spus eu nervoasa. Acum a ajuns sa controleze cu cine vorbesc?! Idiotul. Uite numarul meu Zayn, am spus aratandu-i ecranul telefonului meu. El a notat rapid.

Three Girls Three Boys Three Loves Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum