Perpectiva Daria-Poftim !? spunem eu ,Ally si Maya in acelasi timp .
-Da fetelor. Ati fost admise cu o bursa de merit la liceul EF. Nici eu nu vreau sa plecati dar e o oportunitate uriasa .
-Dar, domnule director ,stiti ca noi nu avem o situatie financiara chiar minunata si nu cred ca ne putem permite aceasta scoala, spuse Maya.
-Nu va faceti griji ,bursa va asigura orice cheltuiala!
-Multumim mult domnule director suntem atat de fericite, spuse Ally .
Cand iesim din biroul directorului incepem sa facem dansul bucuriei .
-Fetelor vreti sa mergem la Fast Food ? Intreb eu .
-Eu am serviciu peste o ora. Spuse Ally.
-Eu am in 5 minute, Spuse Maya .
-Ok eu am liber azi si maine deci... ma duc !
-Ok, pa ! Spuse Ally si Maya in cor
****
- Vreau un suc mare de struguri!
Vanzatoarea imi da sucul ,m-am intors si am dat peste un tip inalt cu ochii negri si parul negru, e frumos . Se apropie de urechea mea si imi sopteste :
-Cat ceri pe Noapte ?
Ii zambesc sarcastic si ma uit la parul lui aranjat :
-Ai ceva in par !
-Vai doame ,ce ?!
-Asta,spun si ii torn sucul de struguri in cap... Ups.....Asta o sa pateze... Sper.
-Oops! spun si plec .
Ce idiot !Trebuie sa le spun fetelor despre asta !
Perspectiva Maya
Sunt in vestiarul cinematografului si ma imbrac in uniforma mea ingrozitoare ... Ma schimb si intru la caserie pentru a primi urmatorii mei clienti .Un tip inalt brunet cu ochi caprui la brat cu o tipa blonda cu ochi verzi.
-Buna .
-Buna !
Zambesc tipei blonde si o intreb
-Prima intalnire cu el ?
Inainte sa apuce fata sa zica ceva i-o ia inainte tipul :
-Da !Pariu ca tu nu ai apucat sa simti acest sentiment !
- Ce film doriti sa vedeti ?
-Jaful perfect 2. Crezi ca esti in stare sa il rezervi ?
-Ma voi chinui .
Ok domnule arogant sa vedem cat de mult iti place Barbie
-Poftiti biletele !
-Merci bruneto !
Perspectiva Ally
Ok ,deci azi e prima zi la cafenea.Abia astept . Primul meu client un tip blond cu ochi albastri .E dragut . E îmbrăcat la costum cu casa alba si tot restu'.
-Ok ,vreau o cafea neagra fara zahar .
-Bine, imediat vine comanda !
Îi dau comanda bucatarului ... Merg cu cafeaua spre el , ma impiedic si scap cafeaua pe el ...
-Scuze !!!
-Proasto, incopetento, idioato , nu esti in stare sa aduci o cafea !?
Doamne ,ce scandal imi va face! Si chiar in prima zi !
-Stiu ca esti ametita dar incearca sa te concentrezi macar la serviciu incompetento !
-Ce se intampla aici ?
O Doamne ,a venit seful, va iesi rau ...
-Idioata asta a scapat cafaua pe mine !
-Intentionat !
-Nu !!Normal ca nu am facut-o din adins imi pare atat de rau !
-Ar trebui sa iti para! Trebuia sa ma duc la o intalnire !
-Ok ,ok ,a fost o greseala,ne cerem scuze si eu si ea !
-Ohh !Oricum nu faceti cafea buna aici !
Spune si tranteste usa in urma lui.. Mama ce arogant clar e bogat asta dupa costum si dupa ceasul de firma
****
Dupa ce pleaca artagosul, seful meu imi zice:
-Ai fost pe aproape! De data asta te iert pentru ca e prima ta zi! Inca o greseala si esti concediata!
Merg spre casa Dariei mereu dormim la ea... Ajung in casa si urc sus .Fetele erau deja acolo .
-Hei
-Hei bine ca ai ajuns acum putem incepe cu povestile ,spuse Daria
-Dar inainte de asta Josh e acasa? intreaba Maya .
Josh e fratele Darei care are o mica pasiune pentru Maya dar ea nu l-a vazut niciodata mai mult decat ca pe un prieten toti stim ca Josh o place pe Maya inafara de ea. O si sa va povestesc si despre Kai prietenul cel mai bun al Dariei care e fix la scoala la care ne-am mutat la fel si Cris glumetul grupului si Alec impreuna noi formam un mic grup chiar daca Josh e mai mare cu 3 ani.
-Nu....vine intr-o ora de la serviciu spuse Daria
-Si nu ar trebui sa ii facem de mancare totusi vine obosit si poate vin si baieti la noi
-Da dar mai intai hai sa povestim spuse Daria
***
-Nu pot sa cred ca toate trei am dat peste niste nemernici aroganti si nesimțiți spusem eu
-Da adica e super ciudat spuse Maya
-Ok hai sa facem ceva de mancare si sa ii invitam pe baieti la masa
-Ok
Dupa ce ii sunam pe baieti si mancam ne asezam la un film si adorminaine maine vom avea o zi grea presimt
CITEȘTI
Three Girls Three Boys Three Loves
RomanceDaria o fata simpla cu o situatie financiara nu prea buna,inteligenta si timida dar doar cu oameni pe care nu ii cunoaste. Will un baiat de bani gata,afemeiat,arogant si impreuna cu prietenii lui Luck si Jack ,cel mai popular baiat din liceu. M...