Yaz tatilindeydik ve üzücü olan yanı ise okulların açılmasına 1 ay kalmıştı herkes deprosyandaymış gibi komik tweetler atıyordu mutfağa gidip bir bardak su alıp odama geçtim telefonum çaldığını duyunca telefonumun aşığadı kalmış olması beni üşendiriyordu aşağıya koşarak indim ve Çirkin Ördek arıyordu namı diğer Grayson.
"Nasılsın mil" o bana hep mil derdi.
"Iyiyim Bailey sen"dedigimde biraz sessiz kaldı ve
"Grayson"
"Efendim"
"Ne oldu?"
"Bana Bailey dediğin sürece cevap vermiyeceğim" dedikten sonra güldük
"Ee okulların açılmasına az kaldı ve tatilin tadını çıkartmalıyız Mil"
"Haklısın aslında bugün bir planım yok"
"Tekne kiralamaya ne dersin?"
"Olurr" dedim sevinçli bir ses tonuyla
"O zaman 2 saat sonra görüşürüz"
"Görüşürüz çirkin ördek"
Telefonu kapatıp yukarı çıkıp duşa girdim telefonumu alıp şarkı açtım Company dinliyordum duştan çıkıp saçımı kuruttum içime bikini giyip altıma kot şort giydim ve üstünde summer love yazan beyaz bir tişort giydim.
Sırt çantama sarj aleti iç çamaşırı ve ihtiyacım olan herşeyi koyup aşşağı inip kapıyı açtım tamda Grayson bana doğru geliyordu.
"Güzel olmuşsun" dedi gülerek
"Sende herzamanki gibi bir çirkin ördeksin" dedim tebessümle
"Ben taksiyi çağırdım birazdan burda olur"
Taksi geldiginde bindik ve ben kafamı cama yaslamıştım Grayson'da kafasını bana yaslamış uyuyordu geldiğimizde ben parayı ödemiştim Graysonu uyandırdım taksiciye parayı uzattıgında hanfendi parayı ödedi dedi güler yüzle.
"Bende ödiyebilirdim" dedi kaşlarını çatarak
"Ama ben ödedim" dedim alayla gülerek
Limana geldiğimizde tekneye doğru ilerlerken kaptan el sallayarak "hey bu tafaraftayım" dedi bizde çantalarımızı ona verdik ve içeri geçtik tekne açılmaya başladı bizde kahvaltımızı ediyorduk yüzme yerine geldiğimizde Grayson 3'e kadar sayarak suya atladı "hadi Mil su çok güzel sende gel" dedi ve "ters takla atacağım" diye bağırdım Grayson "3'e kadar sayacağım ve atla"
"1, 2, 3,"
Suya balıklama atladığımda
"Sanırım birşeyler yanlış gitti" dedi tuhaf bir ifadeyle
"Gerçekten takla atacağımı mı düşündün aptal balık" gülerek
"Hadi şu karşı kayalıklara kadar yüzelim"
"Ama beni geçmeye çalışma ben hemen yorulanlardanım"
"Tamam yavaş yüzücem söz veriyorum" dedi alaycı bir gülüşle
Kayalıklara vardığımızda üstlerine çıktık aralarında küçük yengeçler vardı Gray birini eline alıp öpmeye başladı
"İyrençsin"
Denize atladım "ben tekneye gidiyorum"
"Beni bekle"
Tekneye çıktık ve bardaklarımıza vodka ve vişne suyu doldurduk şarkı eşliğinde teknenin ön tarafına geçtik oturuyorduk konuşmaya başladik
"Okullar açıldığında bugünleri özleyeceğimden korkuyorum Mil."
"Biz hep beraber olacağız ayrılmayacağız çirkin ördek."
"Bu güzel"
Başımı Graysonun omzuna yasladım kafamı kaldırdığımda teknenin kabinindeydim Grayson karşıda yatıyordu kafamı geri koyup uyumaya devam ettim 1 hafta boyunca teknede kaldıktan sonra evlerimize döndük.