Nunta

20 4 0
                                    

Dupa cum se asteptau regele accepta ideea ca Wol era fata. Defapt acum nu mai era Wool ci Wool San.Era o domnisoara draguta  dar nu frumoasa si va deveni o sotie buna pentru Song.Avea toate calitatile necesare pentru a fi sotie de print mostenitor. 

O cauta pe Marea Preoteasa, o astfel de tradare necesita taierea capului .Numai ea era de vina.Trebuia sa isi ispaseasca pedeapsa dar nu era de gasit.Va astepta sa se intoarca in tara si atunci va regreta pentru minciuna.

Nunta va fi peste 7 zile.Song nu vroia.Ii spuse si tatălui sau dar el nu il lua in serios. Era cea mai buna solutie pentru a se  linisti apele.Prinţul mostenitor nu o iubea pe Wol San. Deloc... acum nici macar ca prieten ,in trecut.. Simtea ura fata de ea desi nu avea vina.Parintii ei.Acestia erau principalii vinovaţi . Auzise pe ascuns asta.Yeol era fiica lor si o renegau.Ba mai mult o trimise departe .Ea trebuia sa fie in locul  ei.Stia prea bine. Ce soarta nedreapta...uf..

In ziua nuntii Wol San era cea mai fericita femeie din lumea. Song devenise numai al ei.Nimeni nu il va fura de langa ea.

Song era abatut si trist.

După ritual ,in noaptea nuntii  plecase afara sa priveasca cerul.De cate ori facuse asta alaturi de Yeol...acum era singur..defapt nu chiar.Era doar cu sora celei pe care o iubea.

Plangea....isi dorea doar ca ea sa fie langa el.Sa il sarute si sa il stranga in brate... o aştepta. 

Yeol...

Isi castiga painea lucrand la un stand de vechituri.Marea Preoteasa devenise o simpla slujitoare intr-un mic templu sărăcăcios.Mancarea era putina dar se descurcau fara sa se plângă.

Yeol ca   de obicei,astepta in frig vreun cumparator pentru marfă sa .La început multi oameni au poposit la taraba ei dar acum nu mai exista nimic ce sa atragă atentia ,iar mancarea se imputina ...of...nu știa ce sa facă.Medita la asta pana cand ceva i-a atras atenția. Era un băiat care se uita insistent la ea.Era simpatic  desi avea haine sărăcăcioase pe el  . Nu stia cum sa scape de priviri.Asa ca  hotărî sa nu il bage in seama .O sa fie nepăsătoare  pentru a nu intra in belele așa cum obișnuia .Băiatul s-a apropiat si a spus:

-Un inel folosit pentru cererea in căsătorie.Am sa il ofer celei mai frumoase fete .Il accepți?

Ea a făcut ochii mari.Vorbea coreeana nu chineză .Si arata ca un coreean....dar se enerva la cuvintele spuse de el.

-Yaa , ce e în neregulă cu tine?Daca vrei cumpara-l dar nu ma lua cu astfel de replici !

-Deci vorbesti coreeana a spus el zâmbind.Am avut dreptate .

Ea il privea cu severitate dar el a preferat sa ii facă cu ochiul si sa ii zâmbească ,din nou.

-hmmm acum ca am rezolvat neînțelegerea am sa plec .Numele meu e Bidam.

-Ha ,nu ți-am cerut numele si de acum nu mai ești bine-venit aici.Așa ca pleacă cat inca sunt blândă!

- Si daca nu plec ce ai sa îmi faci?

Yeol scoase sabia si i-o puse la gât .Bidam scoase doar un baston de lemn si ii făcuse fata 

amenintarii.

-Nu vreau sa ma lupt cu tine .Îmi ești simpatica  dar te sfătuiesc sa nu ma superi .

El s-a întors cu spatele si a plecat .Părea nervos.Dar cu ce greșise ea?El o deranjaze.

Își trase singura o palma ușoară peste fata.Uff ..era așa frig !

Jeon si Seo Mi erau împliniți.Cel.puțin așa spuneau.Una din fiicele lor se căsătorise dar cealaltă e plecata departe si o duce greu.Știau asta.China e o tara grea.Dar au hotărât sa uite de ea,definitiv Trebuiau sa o scoată din inima lor.Sa ii dea drumul.Era greu ,dar nu imposibil .

Curtea de catifeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum