Șocul

6 2 0
                                    


Yeol se trezi intr-o încăpere noua.Un om necunoscut stătea lângă patul ei.

-Eu sunt maestrul Jo.Sunt un bandit.

-Cum am ajuns aici?

-Stiu doar ca te urmărea poliția.

-A...da...

-Vreau sa te rog ceva.

-Orice ,mi-ai salvat viata!

-Vreau sa plec departe .Nu vrei sa rămâi tu șef bandei?

-Dar eu am o viață departe de aici.

-Te rog ...e ultima mea dorință.

Ea nu știa ce sa facă.I se părea imposibil sa stea departe de Bidam.Il iubea si ii era dor de el.

- Ce se va întâmpla daca voi refuza?

-Nu vreau sa te ameninț ,dar când cineva m-a refuzat a fost schilodit de poliție prin simplul fapt ca am zvonit faptul ca ne ajuta sa furam.Nici macar nu au verificat săracul om ...aigooo!Ce amintiri!

-De ce tocmai eu?

-Ești singura fata din banda.Eu zic ca ți-ar conveni.

-Uff.....si daca fug?

-Nu vei fugi caci ,vei semna un act in care dacă vei pleca  si vei fi prinsa ,vei fi omorâta.

-Nu îmi e frică.

-Nu fi așa sigură.

-Accept favorul cerut!

-Așa te vreau!

Va trebui sa învețe sa trăiască fara Bidam.Oricum el probabil ca o crede moarta.

Bidam nu putea concepe asa ceva.Ea trebuie sa fie in viață ,știa asta.Nu putea muri așa.D

Și există ceva ciudat,când a coborât in prăpastie nu i-a găsit trupul .Asta era ancora lui de salvare.Ca a reușit sa scape de acolo si sa se refugieze in pădure.Cât o iubea...

Yeol se prezentase bandei.Toți credeau ca ea e băiat nu fata.Era mai ușor așa  ,sa ii minta.Daca aflau ca e fata știa ca va fi hartuita si nu vrea sa apeleze la sabie .Jo ii explicase îndatoririle ,si isi ua rămas bun dea ceilalți. De acum ea era conducătorul.

-Hai sa mergem in oraș ,a spus ea la câțiva dintre ei

-Da sefu .

Simțea nevoie sa il mai vadă o ultima data .După se va putea detașa de el.Cautandu-l in oraș ,zări la un han .Întreba peste tot de ea.Noroc ca purta pălărie acoperita cu sal ,altfel o putea recunoaște.Ii venea sa plângă ,dar nu putea.Nu învinuia pe nimeni .Asta e viață ,te face sa treci prin multe încercări pentru a vedea daca ești pregătit sau nu . iar ea nu avea de gând sa se lase doborâta.Va învinge orice obstacol!

Cu o ultima privire ,își lua rămas bun si de la el .De acum banda va fi pe primul loc ,nu fericirea sau împlinirea sufletească. Astea sunt doar detalii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 03, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Curtea de catifeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum