Ajunși la palat , Song a fost întâmpinat de Wol Sun ce i-a spus vestea cea mare.
L-a inceput acesta credea ca e doar o glumă nefondata ,dar mai apoi și-a dat seama ca nu glumea.El o iubea pe Yeol care acceptase sa vina la palat pentru el si acum afla ca trebuie sa renunțe la ea .Copilul ii va lega pe veci.Nu mai putea anula căsătoria.
Yeol era foarte fericită .Se juca cu Bidam folosind săbiile de lemn.Era hotărâtă ca de data asta sa îl învingă.El slferește de fiecare lovitură.Această începe sa se enerveze si lovește din ce in ce mai tare.Bidam cade la pământ si ea scoate limba la el.Acesta o ia de mana si o trage spre el.Ea cade la pieptul lui.Își aruncau priviri de îndrăgostiți .Totul era perfect .
-Te-ai gândit ?a început el
-Da .Pe tine te iubesc.Ii voi spune lui Song.Unde vrei sa mergem după?
-Vreau sa călătoresc alături de tine si după ,când te vei plictisi vom cumpăra o casa si îmi vei face 7 copilași.
-De unde știi ca vor fi ai tai? Poate voi întâlni un vecin drăguț cu care voi avea copii.
-Deja te gandesti la insealat?
-Nici nu stiu sa spăl haine ,sa gătesc sau sa croșetez.
El o trage si mai aproape de pieptul sau, o îmbrățișează si ii spune:
-Eu vreau o sotie ,nu o sluga.
Ea afișează un zâmbet tâmp pe față.El o privește cu multa iubire.
Song o cheamă pe Yeol la el in camera.
-Trebuie sa îți spun ceva ,a spus ea.
-Te ascult.
-Eu ....o sa plec de aici. Voi începe o noua viață.
-Ma bucur ca vei pleca.Sora ta geamăna va avea un print.Vream sa îți spun ca soarta a hotărât inaintea noastra.
Rostind aceste cuvinte a început sa plângă.Yeol l-a luat in brațe si cu lacrimi in ochi ii spunea ca totul va fi bine.Asta a fost despărțirea sufletească dintre cei doi .Uneori ,nu noi alegem ce soarta vom avea .Uneori ea decide singură sau se lăsa influentata de alții oameni.Rămâne despărțirea ce parca e un soc pentru suflet.Acesta nu vrea sa accepte dar nu are altă obține.Trebuie sa se obișnuiască si fara persoană draga.Pentru ca așa a fost sa fie.
A două zi ,a fost un chin sufletesc pentru regele țării. Și-a luat rămas bun de la ea si a plecat sa își puna gândire in ordine.
Ea era fericita alături de Bidam.Se plimbau prin piață si cumpărau tot ce le poftea inimă.Seara , ,au privit cerul lângă mare .
A doua zi Yeol a plecat la biblioteca .El s-a dus sa ii cumpere o pereche de bocanci așa cum își dorea .Era sigur ca o va surprinde plăcut.
Ajunsă la biblioteca ,a luat o carte si a început sa o răsfoiască .Lângă ea ,un bătrân încerca sa fure un volum prețios.Dandu-si seama ca fata a văzut ,el a luat-o la fugă.Yeol îl urmarea .Deodata ,moșneagul lasa cartea jos si dispare.Fata lua cartea ,dar când se întoarse ,politia era in spatele ei.Credeau ca ea o furase.Nu mai avea rost sa explice ,oricum nu ar fi fost crezuta.O lua la fuga si cu viteză si mai mare.A fugit mult dar ei ii țineau piept.Ajunsă lângă o prăpastie ,această nu stia ce sa facă.Un soldat o nimerește cu o săgeată.Asta e.Se va arunca.Asta e tot ce își mai amintea...