Mad még az igazak álmát aludta, amikor egyszer csak kivágódott az ajtaja és egy lövés dörrent el. A lány azonnal felébredt és a párnája alá, pisztolya után kapott, amit rá is emelt az ajtóban álló férfira.
- Ébresztő Csipkerózsika! A főnök hívat! – ezzel ki is ment a szobából becsukva maga mögött az ajtót. Tegnap este Joker körbevezette az épületben és kapott egy szobát is. Ez a reggeli ébresztő viszont nem a legjobb volt, amiért el is határozta le fogja szúrni bűnöző társát. Na persze nem szó szerint! Miután felöltözött és magára vette pisztolytáskáját elindult Mr. J irodája felé. Odaérve hallotta, hogy valaki már korán reggel felhúzta a főnök úrat, mert őrült módjára kiabált. Bár belegondolva valóban őrült. Mad nem törődve semmivel, kopogás nélkül ment be a szobába. Mikor belépet két ledöbbent szempár kezdte el bámulni, de őt nem érdekelve. Miközben a kanapé felé haladt, nadrág zsebéből elővett egy csomag rágót és bekapott egyet. Ahogy a kanapéhoz ért felült a háttámlájára és keresztbe tette lábait, majd miközben rágójával egy nagy buborékot fújt, felnézett a szobában lévő két férfira, akik még mindig kikerekedett szemmel nézték őt. Végül Joker szólalt meg.
- Tudod mit Brad? Ezt majd később megbeszéljük – felelte látszólag nyugodtan, de aki ismerte, tudta ez csak a vihar előtti csend. Az említett nagydarab férfi magában hálát adott istennek és gyorsan kiiszkolt a szobában ahol érezhető volt a feszültség. Amint becsukódott az ajtó Joker már szólásra nyitotta volna a száját, de Mad megelőzte.
- Hogy alud Mr. J? -tettetett udvariasságot, de nem adott időt válaszra – Én jól. Kényelmes az ágy, nincsenek zavaró hangok – nézett a távolba elmélkedést imitálva – Csak egy dolog rontotta el a szép álmaimat – emelte maga elé mutatóujjat, amiről a piros lakk már kezdett lekopni – Az egyik idióta embered, aki korán reggel a szív infarktust hozta rám – kicsit felemelte a hangját a mondat közben. Jokernek egyáltalán nem tetszett ez a viselkedés, a lány hangneme, amit megmert engedni vele szemben.
- Oh, elnézésedet kérem – játszotta el mennyire bánja embere viselkedését – kérlek, áruld el, mivel tudnálak kiengesztelni? -hangjából kihallatszott a gúny, amit természetesen Mad is hallott.
- Haha, nagyon vicces Mr. J – vágott egy mű vigyort – Inkább azt mondd, mi ennyire fontos korán reggel? Miért kellett idejönnöm? – mondata után újabb rágóbuborékot fújt, ami hangosan pukkadt ki. Jokert rendkívül idegesítette, de nyugodt maradt-
- Azért, drágaságom, mert fel akarom mérni vagy-e valóban olyan jó, ahogy a híred mondja – mosolyt küldött a lány felé, mikor is meglátta annak arcán a sértődöttséget.
- Még jobb is! – húzta ki magát ültében Mad.
- Akkor gondolom nem bánod, hogy erre kérlek -nézett a lányra, miközben elindult az ajtó felé.
- Rendben úgyis jó lenne levezetni a stresszt. – ugrott le a kanapéról és indult el az ajtó felé végül ő is. Joker kinyitotta az ajtót és kezével mutatta, menjen csak előre.
Az épület alatt volt kialakítva egy lőterem, innen nem hallatszottak ki annyira a lövések mintha valamelyik emeleten lövöldöztek volna. Mad igazándiból nem értette miért van egy ilyen az épület alatt, azt gondolta, hogy az emberek, akik itt vannak mind profi lövészek. Joker mintha csak olvasna a lány gondolataiban megszólalt.
- A gyakorlás mindenkire ráfér – nézett le a lányra. Mad odasétált egy lőálláshoz majd kérdőn Jokerre nézett. – Felőlem kezdheted csak.. – a mondatot nem bírta befejezni, mert Mad villámgyorsan előkapta két oldalról pisztolyait és az ember alakú fémtábla fejének közepét kezdte el célozni. Egész kicsi korától tanult lőni tekintve, hogy apja katona volt. A 15. szülinapjára kapta szüleitől a dupla Berettáját, ez volt a kedvenc típusa. Nagyon jól tudott lőni, fiúkat megszégyenítő módon. Amint az utolsó lövés is eldörrent Joker felé fordult, aki elismerően nézett rá.
- Nos, tényleg jól tudsz lőni – nézett a kilyukadt fejű tábla felé. Mad a szavak hallattán büszkén elmosolyodott. Joker vigyorogva folytatta – Holnap elmész az emberimmel egy küldetésre. Az A.R.G.U.S. egy titkos épületébe kell elmenni, megszerezni egy fájlt. Menni fog egy profi hacker is, neked csak annyi lesz a dolgod, mint a többi lövésznek. Megölni az A.R.G.U.S. embereit. Ha elszúrod, a szövetségünk feloszlik.
- És ha nem? – nézett rá a lány felhúzott szemöldökkel.
- Akkor megjutalmazlak – mosolygott rá a gengszter bohóc majd a kijárat felé indult. Mad utána sietett, hogy a másik hallhassa következő kérdését.
- És ma mit csináljak? -kérdezte értetlenkedve miközben Joker mögött sétált.
- Amit akarsz – felelte vállát megrántva a férfi jelezve a lánynak, hogy őt teljesen hidegen hagyja – Viszont előtte mutatok neked valamit.
Joker egy páncélszekrény bejáratához vitte el Madet. Bepötyögött egy kódot a modulon, mire az ajtó kinyílt és a férfi szélesre tárta azt a lány előtt. A teremben több tucat nagyon drága autó állt és megszámolhatatlan fegyver sorakozott egymás mellett a falakon. Mad elkábulva nézet végig a termen. A gengszter arcán megjelent a jól ismer őrült mosolya a lány reakcióját látva. Miközben a lány még mindig legeltette a szemét a bent lévő csodákon, ami főként megtetszett neki az egy lila Lamborghini, Joker elindult kifelé.
- Gyere – szólt a lánynak, aki még utoljára végig nézett mindenen majd elindult Joker utána – Ha bármire szükséged lenne – zárta be az ajtót maguk után a férfi – nyugodtan szólj nekem – majd elindultak felfelé a lépcsőn, mivel az épület eléggé lerobbant volt a liftek nem működtek.
- Noss – húzta el egy kicsit a szó végét Mad – Igazándiból lenne valami, amire szükségem van – mosolygott fel Jokerre.
***
Sziasztok, köszönöm ha elolvastad ezt a fejezetet is:) Következő két visszajelzés után lesz:)
xxx
YOU ARE READING
Mad Love ~ Joker fanfiction
RomanceA történet középpontjában egy 18 éves lány áll akinek az életében hatalmas változás jön el mikor is szülei egy baleset során meghalnak. És hogy ki fog segíteni neki? Az az ember akit csak úgy emlegetnek: A Joker...