Hoofdstuk8

251 8 9
                                    

wooooow al 120 lezers omg i love u all :D dit is denk best wel een erg lang hoofdstukje maar veel leesplezier :* <3

Pov brady

Shit uhm oke de auto van carl staat er nog ...

#brady liep naar de auto van de hoeder carl#

Shiit daarom was ze zo overstuur fak man ...oke sorry Carl het moet echt je ligt toch aan de passagiers kant ... Het spijt me ik moet Yemelia gewoon gaan redden ofzo ik kan haar niet laten gaan!

#brady stapte in de auto van carl en startte de auto#

Gelukkig heb ik al vaak met mijn pa met de auto gereden en heeft hij me al rijles gegeven.

#Brady gaf gas ,zo snel hij kon racede hij naar de blauwe auto die nog net te zien was al snel was hij dichtbij genoeg Zodat hij de auto kon volgen .ze reden richting het bos . Brady nam een beetje afstand zodat het hopelijk niet te hard op zou vallen want ja ... Dit is wel de auto van carl ... De blauwe auto stopte bij een oud verlaten huis .Brady zette zijn auto op een parking ver achter het huis en sloop rustig richting de blauwe auto achter het huis,hij verstopte zich achter een struikje .hij zag hoe ze Yemelia uit se kofferbak pakte en naar binnen droegen

Pov Brady

Ik probeerde uit mijn bosje te kruipen om dichter te komen todat ik iets achter me hoorde , ik draaide me om en shit daar stond een bewaker recht voor mijn neus. Hij pakte snel iets achter hem vandaan en BAM! Hij sloeg me dus neer met een knuppel alles werd zwart voor mijn ogen.

#10 minuten later werd Brady wakker , hij deed zijn ogen langzaam open #

Pov Brady

-waar ben ik ? Aawh godverdomme men hoofd !

Brady keek voor zich uit en voor hem zat Yemelia op een stoel vastgebonden netzoals hem.

Pov Brady

Yemelia !! Word wakker alsjeblieft! Wtf en waarom hem je een masker voor je mond?!

-huh...waar zijn we ?! Wtf heb ik voor mijn mond ??

-ik zal het echt niet weten wat je voor je mond hebt ... Het lijkt gewoon op een maskertje ofzo ? En sorry ik weet echt niet waar we zijn. Misschien nog in het bos ,ik weet het ni .heb je ergens pijn schat? Weet je nog wat er gebeurd is ?

-oh uhm ik weet dat ik je riep ...ohnee carl is dood nouw nee gewoon vermoord!!nee gvd waarom (yemelia begon zachtjes te huilen) en toen ik je riep kreeg ik plots hoofdpijn en zag niets meer !!

-rustig maar schat ik beloof dat ik je hieruit krijg en levend!

# de deur werd open gegooid, er kwamen 2 mannen naar binnen #

-oh kijk eens aan er zijn er 2 wakker geworden haha

-haha gvd hebben ze elkaar weeral gevonden ?! Kunnen we ze nu nooit uitelkaar houden ?!

-haha maak je geen zorgen we doen Ze gewoon weer hersenspoelen

-ja en dan binnen de kortste keren zijn ze weeral bij elkaar !

-uhm ja misschien moeten we de jongen vermoorden die hebben we toch niet nodig voor het ritueel.. We kunnnen hem ook gewoon naast die ene gast in die auto zetten die we vermoord hebben en dan tegen een boom zetten met de auto dan lijkt het een auto ongeluk ofz ?...

vergeten liefde Yemelia en BradyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu