Dylan is bang en rent nog steeds. Hij kijkt achter zich en bedenkt zich dat sabrina er nog alleen is bij dat enge kasteel. Dylan loopt Door en komt bij een oud verlaten huisje. Dylan bedenkt zich geen seconden en gaat naar het raampje. Krr Krr, hoort dylan. Hij deinst weer achter uit en begint te lachen. "Een kraai pff" lacht dylan. Hij gaat weer naar het raam en kijkt er Doorheen. Hij ziet niks en niemand en gaat naar de deur. *klop klop klop* er word niet opengedaan. Opeens hoort hij ook geklop. Maar aan de binnenkant van de deur. Dylan denkt dat hij echo hoort en klopt nog een keer. Hij hoort het weer maar dit keer in een ander ritme dylan wordt bang en roept: "Hallo?" De deur gaat langzaam open met gepiep en gekraak. Dylan duwt de deur verder open, "aaaaaaaaaah" schreeuwt hij... Dylan valt flauw en er komt een skelet naar hem toe wandelen. "Hallo? Meneer jongeman?" Zegt de skelet. Hij word wakker en ziet het skeletten hoofd boven hem hangen. "Huh, kunt u praten?" Vraagt dylan verbaasd. "Ja wat denk jij dan, dat ik dood was, nee." Zegt het skelet. "Oow. Oke?" Zegt dylan. "Ik ben doodbink en jij?" Vraagt het skelet. "Doodbink? Wat is dat voor een naam?" Lacht dylan. "Mijn naam jongeman en wie ben jij dan?" Vraagt doodbink het skelet. "Ik ben dylan 15 jaar en u?" " hahaha dylan, zo een vaak gebruikte naam voor ouders die voor hun kind geen naam weten!" Lacht doodbink het skelet. "Maar ja ik ben 638 jaar jong"
Krr Krr.
"Onee dylan verstop jè! De boze geesten komen!" Schreeuwt doodbink het skelet. "Oke oke" Dylan verstopt zich en op dat moment gaat de deur open. Er staat een schaduw, een enge man met een hoedje...
JE LEEST
vampire in The skye
VampireOp een dood normale dag gaat zoals iedereen en ook dylan naar school. op weg naar school hoort dylan iets in de lucht, een raar geluid... opeens zoeft er iets over zijn hoofd. Hij voelt op zijn hoofd en er zit niks. en dan gebeurd het nog een keer...