KARAKTERLER

50 4 10
                                    

CEMRE: Kaçırılma olayından sonra(sonraki bölümlerde açıklanacak) ailesi ve arkadaşları hariç herkese karşı güvensiz.Feminist(Furkan hariç çünkü onu kardeşi olarak görüyor.) Sigaraya alıştırıldı. Fazla sinirlendiğinde sinir krizi geçiriyor. Dışarıya karşı incinmemek için soğuk duvarları hep açık. Ligofobi (karanlık korkusu) ve klostrofobisi var. Aşırı derecede hız ve heyecan tutkunu. Ateşe fazlaca bir merakı var. Belkide bunun nedeni ateşi insana benzetmesidir. Sonuçta ikisi de fazla yaklaşınca yakıyor...

ALAS: Annesi çok küçük yaştayken öldü. Annesi ölürken kocasından görmediği sevgiyi de yanında götürdü. Babası ona sadece parasıyla kendini hatırlattı. Ayrıca Alas yaşında bir kadın ile evlendi. Üvey annesi ile ilgili bir olay yaşandı (sonraki bölümlerde açıklanacak) ve Alas'a sadece öz kardeşi Selin inandı bu yüzden kadınlara karşı güvensiz. Kafes dövüşü,boks  gibi sporlarda yer altı aleminde tanıyor. Cemre gibi o da hız ve heyecan tutkunu. 

FURKAN: Cemre'nin en yakın arkadaşı. Hatta kardeşi. Ona her konuda yardım ediyor. En sevdiği spor basketbol. Kıskanç. Tam bir öküz. Hatta 3K  ama iyi olanından.Dostları için her şeyi yapar. Şu anlık tek sevdiceği kendisi :D

ILDIR:Komik, grupta dövüşü bilmeyen tek kişi ama sesi ile zaten aynı işlevi görebiliyor. Terlik atma konusunda anneler kadar başarılı. Tam bir alışveriş canavarı. Aşırı hayvan sever hatta evinde kedisi, tavşanı,kuşu,balığı var.İlerde de kobra veya anakonda düşünüyor. Nutella hastası. Aşırı derecede köpekten korkuyor. Travmada diyebiliriz sonuçta bir köpek ayağına işemiş Ildır bağırınca da köpek oracıkta bayılmış.Hangimizin başına gelmedi ki :D

ASENA: Adı gibi tam bir dişi kurt. Erkeklere karşı (babası annesini aldattığı için) güveni kırılmış. Futbol dahil buz pateni yüzme gibi çoğu sporla ilgileniyor. Sinirlendiğinde sokak aralarında resim çiziyor. Cinayet türü korku filmlerinden korkmasa da gerçek üstü (hayalet,cin,şeytan,karabasan) filmlerinden aşırı korkuyor. En sevdiği şey "çiğ köfte" kriz zamanları bile var.

GÜNEŞ: Cemre'nin tam tersi aslında. Alışveriş, Nutella ve Damon Salvatore hayranı. Ahhh o Damon' un gözleri ahhhhhhhhh. Sosyal medyada fenomen denilebilir. Sinirlendiğinde sakinleşmek için dans ediyor ve şarkı söylüyor. Yükseklik korkusu var. En sevdiği spor yüzme. Cemre'den dolayı olsa gerek fazla hızdan korkuyor. 

GÜNER: Fazlasıyla egoist. Rekorlar kitabına çapkın diye yazılabilecek tek kişi. En sevdiği spor yüzme. 

MERT:Grubun en sempatik en komik en aklı havada ve en aç üyesi. Sevmediği yemek yok. Hobileri Alasgile pislik yapmak, yemek yemek, Pepe, caillou ve keloğlan izlemek. Her türlü ortama uyum sağlayabilir yemek olsa yeter. Sevgilisinde aradığı tek özellik ise kendi gibi hayat dolu olması.

EDİZ:Grubun en sessiz kişisi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖK GÖZLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin