1. Calvarul

93 6 10
                                    

Este duminica inca o zi in care mama ma trimite la biserica neacceptand faptul ca sunt atee si...

Scuza ti neobrazarea , am uitat sa ma prezint ... Sorry , dark angels ฅ●ω●ฅ

~ Sunt Daria , insa-mi puteti spune Raven sau Anais papusa vie *asa cum obisnuiesc sa mi spun baietii * . Sunt o tipa ciudata *din perspectiva multora* , paru-mi fiind ca zapada , desi vreau sa am parul iubitei mele vocaliste gotice Ash Costello * jumatate taciuniu -jumatate sangeriu* insa preacredinciosi mei parinti nu sunt de accord nici cu asta si nici nu piercing-urile si tatuajele pe care le doresc ... In fine... Ochii-mi sunt ca pana corbului, mereu cufundati in lacrimi , pielea-mi ca de cadavru , alba ca rochia unei mirese , mereu plina de cicatrici si vanatai din vina agresivitati mamei mele . Obsedata de wicca si ocult , de muzica rock si de persoanele gotice , mai pe scurt ,, O tipa inchisa in sine ,,. ~

Acum ca ma cunoaste ti ... Sa revenim la subiectฅ●ω●ฅ.

Ma trezesc mai obosita de cat eram si ma duc la baie , imi planuisem ca astazi sa nu recurg la machiaj . Cu ce puteam sa ma imbrac , sa-mi i au ceva elegant , nehh... Trag pe mine o pereche de blugi si tricoul meu ,, Belive in magic,,. Imi indrept parul cu placa si mi aranjez foarte atent piercing urile .

Cobor in bucatarie . Imi era sete. Brusc dau cu capul de usa dulapului care era lasata deschisa . Probabil a fost Iustin. Doare. Fug repede sa ma uit in oglinda. Sange, mi am spart arcada. Nu pot sa ies asa. Trebuie sa cer ajutorul machiajului. Fug in baie . Acopar cu 2 straturi de fond de ten, apoi marker de sprangene Hai cu fardul. Ma uit in oglinda scarbita. Aratam ca o printesa, blehh. Asta e. Nu mai am cale de intoarcere .

Ma uit la ceas. E 8:45, intarziasem la liturghie. Fug cat de repede pot. Ajung si desi intru tiptil toti intorc capul. Toti ma observase.

Ma asez frumos intr-o banca, si dispar in lumea mea, in propria mea galaxie.

Acolo am tot ce doresc , multa dragoste, ii am pe Ricky Horror, Chris Motionless, Nick Matthews, Johnny Braddock , Ryan Sitkowski

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acolo am tot ce doresc , multa dragoste, ii am pe Ricky Horror, Chris Motionless, Nick Matthews, Johnny Braddock , Ryan Sitkowski. Este locul in care esti condamnat la moarte daca esti crestin si daca nu asculti rock, daca nu ai piercing uri si tatuaje. Nu sunt asa psihopata cum credeti, doar rasplatesc focul cu foc .

Trece repede timpul cand nu esti atenta.

Ies din biserica si ma uit in jur . Numai persoane cunoscute, colegi, rude, vecini. Ii cunosteam aproape pe toti. Si ei ma cunosc . Sunt ciudata de pe strada principala. Si oricum se decid cu toti sa ma ignore ca intotdeauna la fel si asa zisele mele,, prietene ,,. Am nevoie de prietene noi... Nee, am destule carti in care sa ma cufund. Nu am nevoie de oameni reali.

Ma indrept spre casa. Stau destul de aproape cam la 4 strazi departare . Sorele-mi ardea pielea foarte tare , parca eram intr un cuptor , desi daca stau sa ma gandesc cred ca acolo era mult mai bine stiind ce ma asteapta acasa.

Ajung acasa , de la poarta aud tipetele mamei. Probabil bunica ajunsese inaintea mea . Este o femeie foarte hatra . Toti copii din zona ii spun ,, Vrajitoarea,,.

- Tarfa dracului ,unde-n p***a ma-tii ai stat?De ce intarziat ? Ai fost cumva cu vre-un baiat ca sa va lingeti ?!?

- Nu am stat nicaieri . Vrei sa ti arat de ce am intarziat? *zic eu calma*.Da mi o discheta demachianta si ti arat. Este vina lui Iustin ca a lasat dulapul deschis. Plus ca nici un baiat nu s ar uita la mine. Si nu m-ai tipa la mine, nu am facut nimic , ar trebui sa te bucuri ca ma ai !! *tip eu insterica*

- Ti- am spun sa nu-mi m-ai comentezi,vaco !

Si ma apuca de par izbindu-ma de pamant . Incerc sa ma ridic iar ea observa asta asa ca ma loveste cu piciorul apoi scuipandu-ma pleaca... pur si simplu pleaca.

D:- De ce nu esti acasa , tata, cand am cea mai mare nevoie de tine ? *spun eu suspinand*

Sunt inca pe jos , izbitura a fost atat de puternica incat am ramas fara aer si am intrat in hiperventilatie iar sangele-mi roia din nas . Incerc sa ma ridic , insa nu pot , cazusem prea rau , ma durea glezna. Ma tarai pana in casa , fara ca ea sa ma vada .

Catelusul meu incepe sa-mi linga ranile ... scumpul de el ... Imi pare rau ca locuieste cu noi cand ar putea avea i viata de lux. Insa el indura bataile mamei la fel ca si mine .De ce nu pleaca?

Urc scarile , fratele meu ma vede asa ca se uita in jur sa nu l vada mama. Ma apuca de mana si ma ajuta sa ma ridic sprijinindu ma de balustrada.
Intru in camera mea , mda... Nu e doar a mea , o impart cu el. Este singurul meu fratior , este cu 9 ani mai mic ca mine. Am mai avut un frate, Stefanel, insa a murit la varsta de 2 ani din motive necunoscute. Insa eu nu le cred asa necunoscute.

In fine...

Intru in camera si ma asez pe pat . Din priviri imi numar toate posterele cu Motionless in white, 21 erau toate . De multe ori mama imi promisese ca o sa le rupa si o sa le dea foc .

Fratele meu era pe laptop se juca sau asta cred ca facea.

Eu vorbeam pe skype cu un fost coleg dintr o tabara.El era singurul care ma incuraja intotdeauna , insa el este din alt oras. Pacat, mi ar fi placut sa am un umar pe care sa plang si in realitate.

Am vorbit 01:34:05 nu era nimic nou , insa eram obosita . Inchid telefonul si-l pun la incarcat .

Ma uit la fratiorul meu , el adormise cu capul pe tastatura. Il ating usor si spun .

- Iustin, multumesc . De maine asta o sa fie doar camera ta... *spun eu in soapta schitand un mic zambet cald*

El murmura ceva ce semana cu ,, bine ,bine,,.

El nu se prinse de ce vroiam sa spun...

Ma asez in pat si inchid ochii. Iar ajung in paradisul meu ...

~Vino cu mine in iad ~ *in curs de editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum