Se apropie de mine enigmatic si zice :
-Hmm , mirosi a menta , ce frumos *spune apropiin cutitul si mai mult*. Go to sleep, Daria !
-Stai putin... *il intrerup * de unde naiba stii cum ma numesc?! *spun sperand sa nu-mi simta teama*
-Sunt cosmarul tau . *zise el psihotic *
Ii trag cutitul de la gatul meu.
- Hai lasa misterul si spune-mi!
- Ohh, am fost pentru cateva ore colegi la gradinita iar tu ai fost prima care mi a atras atentia insa tu nici nu stiai ca ai un coleg nou...intepat o. *spune rasufland *
- Si?! Stai putin tu tocmai mai jignit?! In fine...
- Sa stii ca femeia aceea de care te-ai impiedicat era mama ta *spuse mandru*. Nu trebuie sa-mi multumesc *spune facand acel gen de poker face*.
- Fratele meu?!! *intreb speriata*
El si tata erau cei mai importanti de pe lume . Nu as putea trai avandui pe constiinta . Ii iubeam prea mult .
-Doarme in camera voastra . Nu te teme , nu m-am apropiat de el *spune jucandu-se cu o suvita din parul meu*
- Deci m-ai stii si ca acea este camera noastra... Ce fel de ciudat obsedat de sange esti?! *tip istetrica*
-Scuza-ma , pisi. Am uitat sa ma prezint, vai ce obraznic sunt ... *si-si m-ai trase putin gluga pe ochi*
-Inca astept... Si apropo vad ca iti cam place suvita mea de par , vrei sa ti o fac cadou?
-Mademoiselle, ma numesc Jeffrey , Jefferey Woods, insa toti imi spun Jeff the killer . Cred ca ma cunosti... Ti-am simtit durerea in fiecare seara , de fiecare data cand mama ta te atingea nu-mi puteam stapani pofta de a o ucide. In fiecare seara priveam la geamul tau. Stiam orice faceai si oriunde erai . Iti stiam programul mai bine ca tine . Eu sunt prezenta pe care desi o simteai mereu , te decideai sa o ignori.
Am ramas muta, nu stiam ce sa spun, nu ma miscam, eram impietrita . Imi atinge obrazul, apoi ma prinde de mana, abia respiram. Sunt intr-o transa?
Brusc il imbratisez, imi raspune la imbratisare apoi buzele lui le ating pe ale mele . Era primul meu sarut. Simteam cum lumea mea se schimba. Rosesc , oare observase ? De ce m a sarutat ?
Dar eu de naiba l-am imbratisat ? Probabil pentru ca el era baiatul enigmatic pe care-l desenam in fiecare seara . Acel baiat despre care citisem sute de carti .Era acel baiat care mi speria toate colegele fiindca imi umblau in ghiozdan si mi cotrobaiau prin desene . Era baiatul al carui nume ii era in toate parolele mele. P. S sa nu va prind ca incercati. Era fantoma ce mi bantuia visele . In tot acest timp credeam ca era doar un personaj fictiv din Creppypasta.
Probabil peste cateva minunte ma voi trezi de tipetele mamei, in patul meu, in acea casa teribila .
Insa nu, el era real statea langa mine si ma incalzea . Ii simteam respiratia. Era chiar Jeff...
Ma fucking scuz ca acest capitol este asa scurt insa nu prea am timp se scris. Temele , rezumatele si jurnalele de vacanta lasate pe ultima suta de metri ma fucking bantuie .
Deci hugs dark angel and peace ♡o。.(✿ฺ。✿ฺ)
Si o recomandare pentru a ma scuza :
CITEȘTI
~Vino cu mine in iad ~ *in curs de editare*
FanfictionEl e un criminal, de ce ma simt atrasa de el. Are vre o putere asupra mea? Probabil doar si a batut joc de mine ... Probabil doar ... Ehh nu conteaza oricum el are alte lucruri mai bune de facut.