~Jeff~
,, De ce am sarutat o . Ea doar m a imbratisat, iar eu ca un ciudat ce am facut, am sarutat o . Ce penibil sunt. Probabil am speriat o . Dar uita te la ea , ce privire blanda are . Miroase a menta, iubesc menta , imi aminteste de moarte. Este asa fragila . O astept de luni intregi chiar ani . Ea este ziua, iar eu noaptea, paru i fiind alb ca hanoracul meu atunci cand nu este patat de sange iar ochii ca pana corbului . Este o zeita , este o wiccana , simt asta . Vreau sa o protejez . Acum ca a fugit de iadul acela unde o sa stea? Oare v a vrea sa stea cu mine? O iubesc prea mult pentru a o lasa. Stai... Ce tocmai am spus ? O iubesc? Ohh, fir-ar ele sentimente! Eu un criminal cu sange rece sa ma indragostesc? Pfhua nu i posibil. Sau poate este? Am cedat? Cum de mi a ajuns in suflet? "Ce frumos era afara . Frunzele rumeni cadeau suflate usor de vant . Era un peisaj asa celest desprins parca din povestile bunicului . As vrea sa l am pe bunicul insa el s a stins din viata acum 13 ani intr o vineri , intr o zi cam ca aceasta . Totul era mirific parca eram intr o transa ... Insa mi revin la auzul voci lui Jeff . Are o voce asa placuta...
- Hm, hm, pai, ma gandeam ca daca tot nu ai unde sa stai , hm pai, Daria, hm, hm... Scuza ma sunt foarte ragusit. Pai, ai vrea sa vi sa stai cu mine? *spuse el foarte repede abia intelegandu se *
Eu rosesc , cobor privirea. Parul imi cade usor pe fata .
Jeff imi fereste parul si-si da gluga jos lasand la iveala parul sau negru frumos, care i acoperea fata . Nu ma asteptam ca sub acea gluga sa se afle un baiat cu un chip asa senin. Aducea cu un lord al intunericului , unul desprins din perioada victoriana . Doi ochi albastri fantomatici se observau ascunsi de parul sau ciufulit.
Imi ridic capul. El ma priveste direct in ochi , parca hipnotizandu ma . Apoi ma intreaba inca o data insa cu mai mult curaj.
- Vrei sa vi sa stai cu mine ?
Eu nu raspunsd insa il surprind sarutandu l pe obraz , apoi chicotesc.
- Deci asta este un da ? *intreaba el rosind*
Daria aproba din cap .
CITEȘTI
~Vino cu mine in iad ~ *in curs de editare*
FanfictionEl e un criminal, de ce ma simt atrasa de el. Are vre o putere asupra mea? Probabil doar si a batut joc de mine ... Probabil doar ... Ehh nu conteaza oricum el are alte lucruri mai bune de facut.