Kolumdan çekiştire çekiştire kendimi Burger King'in önünde buldum.
Menüyü bile kendi seçmişti,'Bay Ukala'. Beni bir masaya çekiştirdi ve yerimize oturduk."Bu arada ben Ayaz" dedi ve elini uzattı.
"Bende Buket" elini sıktım.
"Buket.." dedi bir fısıltıyla.
"Efendim?"
"Ha yok birşey ismini şey yapayım diye"
"Ha o zaman sen şey yap" dedim ve kahkaha attım.
"Ha ha ha çok komik."
"Ya sen neden böylesin? İnsan olmayı denesene"
Biraz düşündü. Sanki kalbini kırmış gibi hissettim.
"Ya.. şey ben özür dilerim düşünemedim."
"Yok... sorun değil. Normalde böyle biri değilimdir ama birkaç sorun yaşıyorum ondan dolayı Bayan Trip"
"Seninlede iki düzgün kelime konuşulmuyor!"
Yemeğimizi bitirdikten sonra ayağı kalktık ve otoparka indik.
"Araban var mı Bayan Trip"
"Arabam var Bay Ukala"
"İyi o zaman görüşürüz Bayan Trip"
"İnşallah görüşmeyiz Bay Ukala" dedim ve arabama ilerledim.
***
Eve geldiğimde yorgun olduğumdan dolayı kahvemi içip odama girdim. Yatağımı uyumam için hazırlarken birden telefonumun tanıdık bildirim sesi çaldı.
Telefonumu elime alıp şifreyi girdikten sonra gelen mesaja baktım ve şok oldum.Gönderen:Bilinmiyor
"Whatsapp profil fotoğrafını beğendim Bayan Trip"
Bu avmde karşılaştığım çocuktu. Hızla klavyeye yöneldim.
Gönderilen:Bilinmiyor
"Ya sen bana baksana nerden buldun numaramı? Hasta mısın sen?"
Gönderen:Bilinmiyor
"Sen lavaboya Gittiğinde senden benim Numaramı çaldırdım, bu arada unutmadan şifren çok basit değiştir derim '0000' nedir ya?"
Gönderilen:Bilinmiyor
"Sanane ya telefon benim şifre benim sana mı soracağım? Ayrıca uykum var benim kapat"
Gönderen:Bilinmiyor
"Peki Bayan Trip"
Telefonu sinirle yatağa attım.
Ve uyumaya başladım.***
Kuşların cıvıltısı ile yeni güne başladım. Esneyerek aşağıya indim ve mutfağa yöneldim. Bir bardağa su koyduktan sonra içtim ve salona yöneldim. Biraz televizyon izledikten sonra kapı çaldı. tedirginleştim ve elime kapının yanında duran levyeyi aldım. Ne de olsa evde tek başımaydım. Kapıyı açar açmaz Sena ile karşılaştım elimdekini yere atıp Sena'nın boynuna atladım. Elindeki kahvaltılıkları aldım ve mutfağa girip kahvaltı hazırlamaya başladık. Kahvaltı sofrasını oturduk."Ee nasıl geçiyor? Yeni evini beğendin mi?"
"Yani evet beğendimde..."
"Evet beğendimde..." dedi Sena cümlenin devamını merak ederek.
"Ya bak ne diyeceğim benimle kalsana aynı evde yaşarız hem zaten aynı üniversitedeyiz nasıl olur haa?"
Sena durdu,düşündü ve bana döndü.
"Aslında olabilir ama annem diye bir gerçek var." Dedi.
İkimiz kahkaha attık. Sena'nın annesi gerçekten çekilmez biriydi. Herşeye karışır kızını asla başkasıyla paylaşmazdı. Beni bile gözü tutmadı diyebilirim."Hadi ama Sena halledersin sen."
"Ya bak gerçekten hem sen tanımıgor musun annemi? Asla izin vermez"
"Ya kızım sen 18 yaşını doldurdun hala annenden izin mi alacaksın?"
Sena biraz utangaç tavırla
"Doğru ama... neyse halledilmiş bil!"
Dedi ikimiz aynı andaçığlık atarak sarıldık. Aklıma avmde karşılaştığım çocuk geldi. Sena benim halimden anlayacak ki
"Heyyo! Neye daldın be kızım?"
"Ya Sena ben dün avmde bir çocukla karşılaştım. Ukala ama iyi kalpli gibi."
"Ne nasıl yani? Nasıl tanıştınız? Nerde? Ne zaman? Neden bana söylemedin?"
Sena'nın sorularına gülerek herşeyi anlattım. Bazı yerlerinde şaşırmış bazılarında ise gülmüştü.
"Ee telefon numarasını aldın mı?" Dedi heyecanla.
"Hayır,yani evet ama biraz değişik"
"Anlatsana kızım"
"Ya anlatmaya üşeniyorum al oku mesajları"
Okuduktan sonra kahkaha atmaya başladı. Bir türlü susmuyordu. Bende ona bazı yerlerde eşlik ediyordum.
"Ay kızım haha ay 'bayan trip' nedir yaa?"
"Ne olmuş bende ona Bay Ukala diyorum."
"İyi iyi o zaman 'Bay Ukala' diye kaydedeceğim."
"İyi iyi et"
***
Sena'nın evime yerleşmesinden sonra üniversiteye kayıt olma işlemine devam etmek için yola koyulduk."Geldik Senacım"
İkimizde arabadan indik ve kapıya doğru ilerledik. Müdürün odasını tıkladıktan sonra deri koltuklara yöneldik.
"Hoşgeldiniz bayanlar"
"Hoşbulduk müdürüm"
Müdür babamın en yakın arkadaşıydı bu yüzden babam burada okumamı istedi ki bu üniversite zaten kötü değildi. Kapıdan çıktıktan sonra gördüğüm manzara ile şok oldum.
Tamda heyecanlı yerinde bırakan bir adet ben ehuehuehu
Umarım beğenmişsinizdir.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
Bu arada benim okulum çarşamba günü açılıyor:(
O yüzden anlayışla karşılayın pliiss;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtiyacın Olan Benim
Разное"birçok şeylere ihtiyacımızı ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz?.. ben de, o zamana kadarki hayatımın boşluğunu, gayesizliğini sırf böyle bir insandan mahrum oluşumda bulmaya başlamıştım."