N-ne ne demek ayrılıyorsunuz ya? Anne ne dediğinin farkında mısın?"
Dedim ağlayarak. Hıçkırıklarımı gizlemeden ve göz yaşlarımı durdurmadan. A-annem bence kendinde değildi, rüya görüyor olmalıydım. Sağ elimi anlıma koyup sol elimide belime koyduktan sonra etrafta sağa-sola gidiyordum. Nasıl olurda benim daha dün canımdan sevdiğim ailemle komedi filmi izlerken ve kahkahalarımızın etrafta yankılanmasını dinlerken nasıl olurda şimdi 'ayrılık' konusuna kadar gelmişti?
"B-buket kızım biliyorum bende böyle olmasını istemezdim ama babanın beni göz göre göre aldatması canımı yakıyor kızım ne olur affet beni!"
Hıçkırarak avucumun içlerine annemin başını aldım.
"A-anne sen i-iyi değilsin. S-sen, sen ne dediğinin f-farkında değilsin!"
Diye bağırdım. Annem gözleri dolu birşekilde odamdan çıkarak kapıyı kapattı. Önüme geleni yere fırlatıyordum. Tüy değse köpürecektim. Biliyordum ama yediremiyordum kendime. Babamın bende bıraktığı etkisi ile babamın annemi aldatmasını kendime yediremiyordum. Suçlu taraf olarak da göremiyordum. Peki ben ne yapmalıydım? Bir yandan annem ile empati kurarken bir yandan da anneme bunu neden yaptığını öğrenmek istiyordum. Aslında cevabı belliydi, annem babamı anlamıyordu. Annem biraz cahildi ama bence onun yaşıtlarına göre iyiydi babam ise yaşından daha olgun ve kültürlü idi. Kendimi daha fazla üzmeyi kesip en yakın arkadaşım Sena'nın yanında 1 hafta kalmak istiyordum en azından bu bana iyi gelecekti. Ve şu dava konusu bitinceye kadar annem ve babamı ziyaret etmeyecektim. Onalara nedensiz bir tavır koydum.
***
(Medya:sarılıyorlar)
Sena'nın evinin kapısını çaldım. Kısa bir süre sonra karşıma Sena'nın tanıdık siması geldi. Durumu biliyordu. Araba ile buraya gelirken ağlayarak defalarca kez anlattım. Hemen boynuna atlayıp ona sarıldım ve ağlamaya başladım. O da ağlıyordu."Sen ağlama"
Dedim titrek bir ses ile. Bana anlamsın bakışlar attı ve ağlamaya devam etti.
"S-seni böyle görmeye dayanamadım Buket, ne olur kısa sürede toparlan. Ben eski çılgın ve yardımsever Buket'i görmek istiyorum"
Dediğinde daha da sıkı sarıldım. Beni birtek anlayan oydu.
"B-babamın neden böyle birşey yaptığını bilmiyorum ve babamı artık ne kadar sevmişsem üzerimdeki etkiyi çekemiyorum, yediremiyorum kendime."
Dedim. Beni içeri aldı ve sakinleşmemi bekledi sakinleşince yorgun olduğumu gören Sena içeri girdi ve elinde iki tane yastık ve bir battaniye ile döndü.
"Bugünlük ikimiz aynı yerde yatalım haa? Ne dersin? Olur mu?"
Dedi gözlerini bana açıp bakarak. Burukça gülümsedim ve başım ile onayladım. Benim sadece annem ve babam ayrılıyordu Sena'nın ise ne annesi ne de babası vardı. Neden mi? Neredeler mi? Sena henüz küçükken yani 5 yaşında iken annesi ve babası tatil ayağına Sena'yı zengin bir arkadaşlarına bırakıp gitmişler. Birdaha da ne duyulmuş ne de görülmüşler. Anlayacağınız Sena'yı terk ettiler. Masum bir küçük kızı neden böyle bıraktılar ki? Ne yaptı Sena onlara? O zengin dediğimiz arkadaşıda Sena'yı evlatlık olarak almış ve bu durum için herşeyi yapmıştı Sena o kaçan babasına değil de babasının arkadaşına 'baba' diyordu. Ama herşeye rağmen güçlü ve mutluydu.
****
Üzerime atlayıp beni gıdıklayan kişinin Sena olduğunu çoktan anlamıştım. Ağzı kulaklarına vararken hala beni gıdıklamaya çalışıyordu. Sinirle mırıldanırken Sena hanıma teşekkürlerimi iletip bir kez daha 'beni güzel uykumdan uyandırma' Nobel ödülüne layık görüyorum.Aklıma birden annemin söyledikleri geldi. Sesi kulağımda yankılanırken Sena elini uzatmış sağa sola sallıyordu. Onu farkedince,
"Ha?" Dedim şaşkınlık içinde.
"Yine daldın uzaklara hayırdır?" Diye sordu.
"Aklıma dün annemin bana söyledikleri geldi." Dedim ve somurttum.
"Ahh bebeğim hadi ama sonuçta onları görebileceksin, birde benim halime baksana."
Dedi masum bir ses ile.
Biraz daha yumuşayıp tebessüm ettim. Bu kızın yaşadıkları gerçketen çekilmezdi. Saate baktığımda 14.56 idi. Babam ve annemin dava için sadece 4 dakikası kalmıştı. Yetişmeliydim. Hızlıca merdivenlerden çıkıp üzerimi giyindim ve arabanın anahtarlarını alıp. Evden çıkacakken telefon sesi ile doğruldum. Telefona bakmadan açtım o telaşla."N-ne? Şa-şa-şaka ya-yapıyor o-olmalısın"
Sena bana bakarken ne olduğunu anlamamıştı.
Benim ise gözlerim dolmuştu.
"Ne-Neredeler?"
Diye sorduğumda cevabı alır almaz yere yığıldım.
'Nereden bilecektim ki beklemediğim bir haber alacağımı?'
NOT: UMARIM 1. BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR. 2. BÖLÜM EN KISA SÜREDE GELECEK KENDİNİZE İYİ BAKIN. OY VERMEYİ UNUTMAYIN😉
SİZCE NE OLACAK?
BUKETİN ANNE VE BABASI AYRILACAK MI?
BUKET NE İÇİN TELAŞLANDI?•••SİZLERİ SEVİYORUM•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtiyacın Olan Benim
Acak"birçok şeylere ihtiyacımızı ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz?.. ben de, o zamana kadarki hayatımın boşluğunu, gayesizliğini sırf böyle bir insandan mahrum oluşumda bulmaya başlamıştım."