FİNAL

7.4K 566 384
                                    

  Suga o gün Jungkook'un annesiyle konuştuktan sonra adresi alıp annesinin yanına gitmişti.
Nelerle karşılaşacağını bilseydi belki de cesaret dahi edemezdi gitmeye...

O gün, küçüğünün annesinin  darmaduman halini görünce, anlamıştı aslında.
Sadece bu kadar ileri gidebileceğini tahmin bile edemezdi. 
Jungkook gerçekten böyle bir aptallık yapmış mıydı?

Annesi değil konuşmak, adım dahi atamıyordu ve bu durum Suga'nın olduğundan 10 katı daha fazla gergin olmasına neden oluyordu.

Orta yaşlı kadın yarı boş evde küçük bir mindere oturup, sakladığı o zarfı uzatmıştı.

"O, seni çok seviyor. "

Gözyaşlarını silip, ellerine tutuşturdu zarfı ve sonra tekrar zorlukla konuşmaya devam etti.

"Bunu sana bırakmış. Sen gör, oku diye..."

Sözlerine devam edemeyeceğini anladığı an kendini en yakın odaya atmıştı ve işte bu Suga'yı ağlatmaya yetmiş de artmıştı bile...
Suga, gözyaşlarını silip yavaşça açmıştı zarfı ve içindeki kağıdı usulca çıkarıp, sessizce okumaya başlamıştı.

Sevgili Min Muhteşem ötesi Suga,

Biliyorum, bana çok fazla kızgınsınız.
Ben bundan önce de çok fazla olumlu bakmaya çalıştım. Her zaman mutlu olabilmek için uğraştım. Fakat, şu gerçeği de hep kendimde taşıdım.
Ben sizin gibi değilim...
Artık kimseye kambur olmak istemiyorum. Hayatım boyunca birçok şey istedim ama hiçbiri olmadı hyung.
Hayat bana hiçbir zaman iyi davranmadı.

Hyung, eğer şu an bu mesajı okuyorsan ben zaten çoktan babamın yanına gitmişim demektir.
Annemi bırakarak onu çok üzdüm. Ne olur ara sıra ona uğra hyung.
O hep güçlü bir anne, mükemmel bir arkadaş oldu bana.
Söyle ona lütfen ilaçlarını içsin ve benim için hep gülümsesin hyung.

Sana gelirsek...
Sana da çok büyük bir yük oldum ve hep seni uğraştırdım ama sana hiçbir zaman kötü bir şey olmasını istemedim.
Ben seni gerçekten bütün benliğimle sevdim.

Bunu suçluluk duy diye söylemiyorum asla.  Sonuçta sen benim gibi olmadığın halde benimle konuştun ve yardımcı olmaya çalıştın hyung.
Sen gerçekten harika bir insansın ve seni her zaman çok seveceğim.

Annem ve sen lütfen benim için mutlu olun hyung ve sizi ne kadar çok sevdiğimi bilin.

         Hoşçakal, Jungkook.







See Me Please // YoonKook TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin