Bölüm 1- İkizler

81 7 29
                                    

Öncelikle bu hikayeyi daha profesyonel olması açısından yeniliyorum. Hala o samimiyeti koruyacağım ama merak etmeyin. Ve hala sizi çok seviyorum. Hadi, başla artık sen...

Misericordiae
   "Mise! Nerede kaldın kızım ya! Susuzluktan ölüyorum daha ava çıkacağız hadi!"
    Hasss.... Lan ben bunu tamamen unutmuşum. Tam 1 saat 41 dakikadır Gta oynuyordum!

GTA 5 o bi kere taaam mı? s.s.

    Hüsamettiniyeciğim, rica ediyo-KAPA LAN BİR KERE DE ÇENENİ!

Bak yavrum sen beni azarlayacağına önce beni, sonra kendini okuyucuya  tanıt.

Ayy, valla size de ayıp olmadı inşallah ya! Ben sizi unutmuşum. Neyse, ben Mise. Tam adım çok uzun siz bakınca anlayın yeter. Bu ilk ve son sizinle konuşuşum olmak zorundaymış, yazar dedi. Benim bir erkek kardeşim var, Sal. Tam adı Salutis. Zaten sonra her şeyi kavrayacaksınız. Ama uyarı ⚠️: Bu hikayede şizofreni derecesinde manyak iç seslerimiz va-

Sensin be manyak.

Bundan bahsediyordum. O zaman sizi şöyle alalım...

"Mise! Yeter geliyorum oraya. Beni her beklettiğinde kenara bir dolar koysaydım şimdiye zengin olurdum. Malum dolar da yüksek. Şimdiye trilyoner olurdum valla. "

Sıçtık.

Napcam ben?

Yatağın altına girsem?

Klostrofobin var.

Dolap?

Klişe.

Çare dönüşüm!

İçeri girdi!
"Mise hani evin içinde dönüşmüyorduk? Oh valla ya!"

İhi.

"Ya şimdi canım ablacım ben öyle yapmadım. Ben sırtımı kaşıyacaktım. Kolum yetişmediği için dönüşüp ayağımla kaşıyıp geri insan olacaktım. Yoksa yani ben niye yapayım ki yani ama dimi şimdi.", diyerek kıvırmaya çalıştım.

Asena bile daha az kıvırdı be!

"Sus Allah'ın cezası. Biz ikiziz karşim unutma." Dedi Sal.

"Ceza okuma be!" Diyerek ona karşı çıktım.

"Fark var seninle benim aramda far- ah vurma vurmhahahahahah" diyip iğrençlik sınırını aştı ve onu kardeşlikten reddetmeyi bana ikinci kez düşündürttü. 

"Neden ben yarabbi? Ne ettim ben? Neden bana böyle bir kardeş verdin?"

"İsyan etme bence yani bebişim dimi kankileştifoybilişkom."

"İçim yanar içim kanar ya, iiiiii-"

"Nooooooo!" Diyerek yere çöküp dramatik bir şekilde kapandı.

"Geçer geçer..." deyip sırtını sıvazladım sırıtırken.

"Eee, ben niye geldiydim buraya?" Deyip düşünmeye başladı.

KEHANET #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin