Bölüm 2- Aile

40 6 7
                                    


Salutis

Dün Mise'dan sonra

Sinir krizinden sonra...

Neyse, ben de ava gittim ve porsuk kanı emip eve döndüm. Ben döndüğümde çoktan uyumuştu ben de yanına yatıp sarıldım.

BARIŞTIK!

Kıçını devirip uyumanı söyledi

Sus Kadriyettin.

Şimdi ise barıştığımıza göre hainlik zamanı.

NİHAHAHAAH

Vampir kötülüğü!!

Evet ben vampirim.

Yani aslında böyle aklınızdaki gibi görünmüyoruz. Öyle alacakaranlık gibi değil hayat. Mesela soluk tenli değiliz. Tam formumuza dönüşmedikçe gözlerimiz normal. Nefes alıp veriyoruz. Güneşten yine tam formumuzda olmadığımız sürece etkilenmiyoruz. Hele parlamak falan hiç bize göre değil.

Yavaşça yataktan kalkıp banyodaki kirli sepetinden en kokuşmuşundan çorabımı aldım.

Saçmalamayın tabii ki bunu Mise üstünde kullanacağım.

YAŞASIN KÖTÜLÜQ

Götümün kötü vampiri.

Çok ayıp.

Yavaşça odasına girdim. Ağzıma sıçacağını bile bile yapıyordum bunu da hadi neyse.

83928381 kere neyse dedin.

O sayının nasıl okunduğunu biliyorsun sanki de.

Seksen üç milyon dokuz yüz yirmi sekiz bin üç yüz seksen bir. Kapak.

İhi.

Çorabı yavaşça (!) burnunun tam üstüne bıraktım ve kaçtım.

"Noluy- SAL GEL BURAYA BU ÇORABI SENİN KULAĞINDAN SOKUP BURNUNDAN ÇIKARICAM LAN GEL BURAYA!!"

Koş koş koş koş.

Vampir hızımı kullanmam evde yasak o yüzden

Vampir hızımı kullanacağım!

"Sen beni yakalar-" arkama bakarak konuşurken çarptığım duvar yere düşmeme sebep oldu.

"Nold- dösksmxKcçzşdkşspMmlcöaaöxönahcjajajajajjJjaahahhahwhej" diyerek yanıma gelen Mise anırmaya başladı.

Ben ise somurtup oturmaya.

"Ya gülmesene Ya!" Diyerek isyan ettim.

"Ha tamam sen öyle istiyorsan." Deyip anında ciddileşince şaşırdım.

"Deeeeğrrmişiğğmmmm!" Diyince cidden onu çimentoyla kaplayıp denize atmak istedim.

Kafasına bir tane geçirdiğim sırada arka taraftan bir gürültü duyuldu, ama böyle nasıl ses, bayağı büyük bir gürültü. Şey gibi böyle bomba patlamış içinden de bir aslan çıkmış kükrüyor.

"N'oluyo?"

Avcılar.

"Avcılar!" Diye bağırıp tam formuma dönüştüm. Anne ve babamızı öldürdüklerinden beri çok umursamıyorduk ama bayağı tehlikeli elemanlar oldukları için biraz tedirgin olmuştuk. Mise'a baktığımda o da kurda dönüşmüştü.

"Hazır ol." Diye fısıldadı.

"3."

Gözlerime perde indirdim. Parmaklarımı kıtlattım.

KEHANET #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin