Prolog

171 17 5
                                    

Dziś jest już drugi sierpnia ale ten czas szybko mija. Obudziła mnie dzisiaj sowa a zgadnijcie kogo oczywiście że Albusa. Och jak tylko go spotkam ale dostanie ochrzan. No dobra jak już się obudziłam to wstanę i odpisze mu. Ehh..... Znowu zaplątałam się w tą głupia kołdrę. Po 20 minutach wreszcie się wyplątałam. Teraz ten głupi list. Okej otwieram.                                                         

Droga Alexandro,                                                                                                                                                                       Jutro wraz z rodziną jedziemy na pokątną. Spotkajmy się o godzinie 11:00 przy dziurawym kotle.                                                                                                                                                                                       Pozdrawiam twój przyjaciel Albus.                                                                                                                               

Och.... Ale mu się dostanie za Alexandrę. Jak go tylko spotkam.

Drogi Albusie Severusie Potterze 

Jak tylko cię spotkam to Cię zamorduje za:

1. Obudzenie nie swoim głupim listem.

2. Nazwanie mnie Alexandrą

3. I za to że się urodziłeś 

( Nie ) pozdrawiam 

Twoja Alex.

No dobra przywiązuje list sowie Albusa. Teraz idę się ubrać. Podeszłam do szafy i wyjęłam sukienkę o kolorze błękitnym. Idę do łazienki i się myję. Pózniej wycieram się ręcznikiem  i zakładam sukienkę. Idę do kuchni. Siedzi już tam moja mama, tata i brat.

- Idę jutro na pokątną z Alem. - powiedziałam rodzicom.

- My jutro nie możemy iść z tobą więc zabierzesz ze sobą Jacka - spojrzałam na mojego brata który zrobił minkę której nie mogę się oprzeć.

- Och no dobra ale on ma się mnie pilnować. - zgodziłam się.

-Oczywiście że będę - odpowiedział i wziął się za jedzenie. 

Wyjęłam z lodówki mleko a z szafki płatki. Nalałam mleko do miski i dosypałam płatków. Zjadłam szybko i poszłam na górę. Ogólnie cały dzień zleciał mi bardzo szybko. Wieczorem umywam się i poszłam spać.

**

Kolejny rozdział w sobotę (10.09.2016r. ) za dwa tygodnie albo wcześniej.

Ma też taki pomysł że będziecie pisać pytania do bohaterów w komentarzu (np. Alex: ( i tu wasze pytanie ) więc mam nadzieje że będzie dużo komentarzy z pytaniami. 

~ Alex


Panna WhiteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz