...Güneş yapmurlu bir güne uyanır elini yüzünü yıkayıp kahvaltısını yapıp ve hazırlanıp yeni iş görüşmesine gider .
...Deniz ise yağmurlu güne uyanır uyanmaz babasının ona devrettiği iş yerine gider ve Burak'ı yanına yardımcı olarak alır .
Güneş ise ne tesadüfse Deniz'in iş yerine iş görüşmesine gider ...Güneş'in üstünde çiçekli bir elbise kafasında bandana ayağında ise bir babet vardı ...Güneş iş yerine gidip görüşeceği odaya girer ve işe patronun asistanı olarak alınır.patronu tanıştırmak için odasına gittiler...
( Deniz tam çıkıyordu kapıyı açtı ...Güneş'te tam giriyordu kapıyı açtı ama birden ayağı burkulup Deniz'in kucağına düştü )
Deniz: senin ne işin var burda
Güneş: asıl senin ne işin var ? Sende mi çalışmaya geldin yoksa ?
Deniz : hayır burası benim işyerim
Güneş: yoksa sen benim PATRONUMMUSUN ? (😳)
Deniz :galiba öyle gözüküyor (😏) ... Derya bu arkadaşı ne için buraya getirdin ?
Derya: sizin stajyeriniz olarak işe aldık .İstemesseniz hemen çıkısını verebiliriz ?
Deniz : yok biraz çalışsın bakalım ...(içinden; marjinal papatyası 😂)
Güneş :sen şimdi benim PATRONUMMUSUN?
Deniz: sen yok siz var !
Güneş : offfff ( kısık bir sesle pislik )!
... Neyse Güneş tam. O gün ile başlar . Derya: onun için çok zorlu bir iş olucak
Miray: ( orda çalışan başka bir kız ) niye ki ?
Derya : Deniz bey onu çok zorlucak gibi gözüküyor
Nilay :yoksa bunun konusu aşkmı ?
Miray : hiçbirimiz bilemeyiz Zaman göstericek bunu
Derya:aynenDeniz Güneş'e eziyetler ettirir;
Deniz: güneşşşş hadi bana bir kahve yapppp !
( yapar getirir )
Deniz : bunu beğenmedim bana soda getir
(Yapar getirir)
Deniz ben sana limon olsun üstünde dedim mi ? Bana gazoz getir !
(Yapar getirir )
Deniz: ay şimdi benim Can'ım bunu istemedi sen bana bir meyve suyu getir 😏
(Güneş'in artık sabrı taşar )
Deniz : ben sana süslü ve buzlu olsun dedimmi ?
( Güneş o süsü çıkartıp denize atar ve meyve suyunu buzlarıyla beraber Deniz'in kafasından aşağıya atar )
Deniz çok sinirlenir ve güneşi herkesin önünde azarlar ama neyseki Burak orda olup onu teselli edebilmişti zaten buda Güneş'in hoşuna gitmişti iş saati bitiyordu.
Derya : arkadaşlar yarın özel açılış için bir parti verilecektir herkesin gelmesi önemle rica bulunur !!! İyi günler herkese çıkabilirsiniz .
Güneş birden Paniğe kapıldı yarın akşam için giyecek ne elbisesi ne makyajı ne ayakkabısı ne takısı vardı ama bunu muhteşem arkadaşları müdahale edebilirdi .
Eve gelince arkadaşlarına herşeyi anlatıp yattı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk kolyesi
RomanceOnlar geçmişte birbirlerini bilmeseler bile hep kalplerinde ...Onlar ilk başta birbirini sevmeseler bile sevicekler çünkü aşk kolyesi tesadüfleri sever ...