Deel 1: Gevaar (2/3)

99 9 26
                                    


ESTHER'S PERSPECTIEF

(Blokhutten)

____________________________________

Esther
Relatie: beste vriendin van Sennah
Eigenschappen: avontuurlijk, intelligent,meelevend

______________________________________

17:05



VLINDEREFFECT

________________________________________________________________

LINKS

Open raam


Esther opent het raam

________________________________________________________________



"Ik open het raam wel even," zegt Esther die rechtop komt en het raam open probeert te wrikken. Er zitten twee kleine sloten op die met een handomdraai moeten worden geopend. Klik... klik. Esther gooit het raam snel open en duwt de gordijnen die er voor zitten opzij. "Beter?" "Hopelijk," antwoordt Sennah. 








DYANN'S PERSPECTIEF

(Blokhutten)

____________________________________ 

Dyann
Relatie: vrienden met Thijmen, nieuwkomer in vriendengroep
Eigenschappen: optimistisch, gezellig, eerlijk  

____________________________________

17:06


Nadat Dyann haar koffer in een hoek had gelegd en open had gedaan om zo gauw mogelijk een tank top te pakken, had ze de plafondwaaier aangezet. Nina zweette als een otter en had haar kleren nu al overal verspreid. "Dit doe ik morgen aan, dit overmorgen en- NEE!" schreeuwde ze opeens. "Wat!" "Ik ben mijn pantoffels vergeten!" zegt ze. "Die heb je hier niet nodig gek, het is hier veertig graden," lacht Dyann geïrriteerd van de schrik. Blijkbaar dacht Nina er niet hetzelfde over. Ze zocht in alle hoeken van haar tas, maakten piepgeluiden alsof ze op het punt stond om te janken en gaf het zoeken uiteindelijk op toen ze uitgeput en nat van het zweet op haar harde bed neerplofte.  "Dat was nou het enige dat ik van mijn moeder bij me moest houden!" razend sloeg ze met haar vuisten in haar kussen; (die was ook hard). Dyann vond het eerder grappig dan zielig voor Nina want ze snapte niet hoe iemand zo van pantoffels kon houden. "Hé kijk!" Dyann wees naar de muur waar een A4 in een doorzichtig zakje aan de muur was vast gemaakt met een punaise. Nina keek één seconde op en  draaide weer om.  Dyann loopt naar het A4'tje en begint met lezen. 

THE ISLANDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu