Dagen efter vid matbordet sitter vi och pratar
-Marika imorgon ska Jag iväg på en grej med jobbet i en vecka. Säjer mamma
-okej?
-jo jag kan bara ta Hampus med mig
-och...
-jo eftersom du och han Martinus blivit så bra kompisar så har jag pratat med hans föräldrar och du ska få sova över där!
-oh vad kul! Svarar jag.
Jag kommer dö! En hel vecka med m&m! Jag går och börjar packa. hela dagen går jag runt och tänker på hur hemskt det kommer bli.Dom är ju inte så hemska som jag trodde men endå! En vecka! EN HEL VECKA! Tänk om typ vi går någonstans och alla fans som kommer fram och dreglar över dom och vill ta bild och tänk om någon tror vi är ihop! Den sista tanken jag har inan jag somnar är att jag iallafall vet vad jag ska kalla dom! Mars & Merkurius! Dom är kända, båda börjar på M och jag vill va så långt ifrån dom som möjligt!Dagen efter vaknar jag av att det knackar på dörren. Jag kollar på mobilen och märker att klockan är 13:00. Jag har någ inte vaknat så sent på flera år! Jag hoppar upp ur sängen och går mot hallen. Mamma har redan åkt så jag öppnar dören och där står Martinus med sin lillasyster Emma.
- ønsker du å parkere? Frågar han
-a vist ska bara byta om. Säjer jag och stänger dörren. Jag lutar mig mot väggen. Det kanske inte blir så hemskt iallafall tänker jag och ler tyst.
DU LIEST GERADE
~heartbeat~ pausad
FanfictionMarika ska flytta från gbg till norge hon trivs men blir irriterad när hon får veta vilka hennes nya grannar är. hur ska hon stå ut med m&m? dom kan inte ens sjunga.