~Hemma~

54 0 0
                                    

Jag sprang upp för trappan och väntar på mamma och Hampus. När dom kom låste mamma upp dörren och jag och Hampus springer in. Våran flyttfirma hade några dagar innan varit där och lämnat våra möbler mm. Rummet jag skulle ha var vitt så det behövde inte målas om men Hampus ville måla om sitt rum (men vad hade jag förväntat mig, han är fem och fyller snart sex) efter en alldeles för lång rundtur (pga att Hampus behövde på peka allt tex. Oj kolla en vit vägg. Oj en spis och en ugn) så började jag och mamma skruva ihop lite av möblerna. Efter några timmars slit tog vi en paus och gick till en park i närheten. När vi kom fram märkte jag något. Ohhhh varför måste dom va här! Tänkte jag. (Jag hoppas ni förstår vilka det va, men för er som inte fattat det så var det M&m där med sin lillasyster Emma) -Marika vill du leeeeka med miiiiiig? Frågade Hampus -Ah visst, vad vill du göra? -Gunga! -Okej, svarade jag fastän jag bara ville gå därifrån. Inte nog med att jag skulle bo i samma lägenhet som m&m  eller nog med att vara på samma park som M&m, utan nu måste jag va vid samma gungor som dom! -Denna dag börjar inte bra, mumlar jag så att Hampus inte ska höra. Vid gungorna försöker jag undvika m&m men det gick inte så bra. -Hei er ikke du den nye jenta sam jeg gikk in i? -Eeeh ja, svarar jag den här dagen blir bara värre och värre...







M&mhsm

~heartbeat~ pausadDove le storie prendono vita. Scoprilo ora