Bir yerde okumuştum LBS ler idolüne en koyu ve en uzun bağlı kalan hayranlarmış.
Ne kadar doğru bilmiyorum ama bence kesinlikle doğrudur çünkü gerçekten öyle, diğer hayranlara laf etmiyorum ama kimse kusura bakmasın bu bir gerçek LBS ler Selenatorlar,Swiftieler,Belieberler,Directionerler gibi hemen sıkılıp vazgeçmiyorlar idollerinden (Genelleme yapmıyorum ama alınmak isteyen buyursun alınsın) abi çünkü Avril hep aynı Avril o herşeyi sadece istediği için yapıyor ün kazanmak konuşulmak için değil. Ben hiç Avril'a hayran olup ondan vazgeçen görmedim tamam illa ki oluyordur ama diğer hayran kitleleri gibi değil işte be. Mesela Miley hayranı olduğunu idda edenler Miley saçını kesip çıplak klip çekince bazıları vazgeçti bazıları da hayran oldu ama Avrilda öyle bir durum yok Avril konuşulmak için hiçbir zaman evrim geçirmeye çalışmadı öyle birşey yapsada hayranları onu kesinlikle yarı yolda bırakmaz.
Birde benim kardeşimde olduğu gibi mesela kız kapalı benim oje sürmeme bile laf ediyor ama kendi idolü Miley çıplak klip çekiyor kız hala ona hayran lan o zaman benim ojemden sanane birde diyor ki bizim ailemizde oje sürmek yok ama kapalı olmak var bende dedim ki madem bu kadar imanlısın idolüne önce bir bak öyle konuş dinime söven müslüman olsa Miley çıplaklıkta rekor kırdı konserlerinde maket penisle sevişiyor bir yerlerini avuçluyor okşuyor o zaman onu niye destlekliyosun la dengesiz dedim ağzımda iyi laf yapar sjsjsjsjs bu konuya nerden geldim amk ah kardeşler işte be ne dengesiz ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Black Stars|Avril Lavigne
FanficÖnemli bilgiler,Anketler,capsler,haberler...Kısacası bol bol Avril Lavigne. Hepiniz kitabıma davetlisiniz. En çok okunan LBS Avril Lavigne kitabı 🤘🏻⭐