Medyada melis var. Güzel bir bölüm oldu iyi okumalar...
Sütü içirdikten sonra kediyi saldım yazık ya bi insan bu kadar cani olabilir mi? Hadi ama olamaz herhalde...
Ders başladığında ben de herhangi boş bir sıraya oturdum.
Öğretmen geldiğinde ders başlamıştı. 40 dakika boyunca birsürü saçmalık dinledikten sonra nihayet bana cankurtaran zili gibi gelen terefüs zili çalmıştı. Tam kapıdan çıkarken biri kolumdan tuttu.
-sen kendini ne sanıyorsun. Benimle nasıl sesini yükseltip konuşabilirsin?
-seninle istediğim gibi konuşabilirim. Asıl sen kendini ne sanıyorsun?
-Bana bak kızım fazla kaşınma yoksa kaşırlar.
-Sen ne kadar terbiyesizsin böyle bir kızla nasıl konuşulacağını bilmiyor musun? Aptal!
Ona 'aptal' dedim ve uzaklaştım. Bahçedeki banklardan birine oturup müzik dinlemeye başladım. Sonra yanıma betül geldi. Sohbet ettik.Okul çıkışı tekbaşıma biraz yürüyüş yapmaya karar verdim. Ama önce çiğköfte yemeliydim.
Akşam olmuştu ve ben eve yeni gelmiştim. Annem biraz kızdı ama sonra gönlünü aldım. Eve gelir gelmez kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah 5te uyandım. Ben bi piskopatım. Sabah sabah yine saçmaladım kendime yumurtalı ekmek yapıp yedim. Ne kadar açgözlüyüm...
Sonra kitap okudum. İnek deilim ama ben kitap okumadan duramam. Neyse sonra işte zaman geçti. Okul vaktim geldiğinde direk okula gittim. Yine o çocuk ordaydı görmezden gelerek yürüdüm. Tam yanından geçerken kolumdan tuttu ve kulağıma eğilip bana sökmez dedi. Hiçbirşey demeden kolumu çekip gittim. Sınıfa girdim bugün gerçekten ders işleyecektik. Nedense kafam almıyordu. Her neyse hoca gelmeden önce sınıfı incelemeye karar verdim. Bir de ne göriyim o bay gerizekalı da orda. Şeytan diyo git boğazına yapış. Aslında yakışıklı çocuk ya...Siyah saçları içine düşebileceğim kadar derin kahverengi gözleri ve güzel fiziği ile tam anlamıyla bir meteor. Ama çok kaba. Tam bi pislik. Ben düşüncelere dalmışken hoca içeri girdi. Ders başlamıştı. Hoca yerlerimizi ayarlıyacağını söyledi aslında ben halimden memnundum tek başıma oturuyordum çünkü. Hoca kız erkek oturacağımızı anlattı önce kızları oturttu sonra da yanlarına erkekleri koydu ben yanıma oturana bakmadım en son kafamı yanıma çevirdiğimde gerçekten şok olmuştum. Yanımda oturan bir adet gerizekalı vardı. Hocaya isyan edecektim ama üşendim:) Gerizekalı olduğu için konuşmadım onunla hiç çünkü gerizekalılarla konuşulnaz asla konusmicam onla. O bi kızla nasıl konuşulacağını bilmiyo zaten.sonra terefüs zili çaldı. Herkes terefüse çıktı, ben hariç. Sonra bana terefüse çıkmamı söyledi.
-sen terefüse çıksana yalnız kalmak istiyorum.
-sınıf senin tapulu malın mı lan
-ne yazıkki öyle
-tapulu olup olmaması umrumda değil senin dediklerini yapmak zırunda değilim.
-ben sana dün ne demiştim hatırlıyır musun?
-hatırlamıyorum hatırlamak zorunda da değilim.
-bence hatırlamalısın iyiliğin için
-senden korkmuyorum.
-emin misin? Dedi ve üstüme gelmeye başladı. O geldikçe ben geri adım atıyordum. Sonra sırtımı duvara çarptım daha çok üstüme geliyordu.
-benden korkmuyor musun?
-asla asla senden korkmuyorum.
İyice bana yaklaştı. Dudaklarımızın arasında bir kaç milimetre vardı ki flaş patladı. Ben şaşkınca etrafıma bakarken
-cidden benden korkmuyor musun?
-hayır
-bunu babana yollarsam
-lütfen yapma benim bi suçum yok sen yaklaştın
-yapıcam ama bundan sonra uslu duracaksın.
-senin emir kulun değilim. Ne istiyorsan yap.
Sertçe iki bileğimden tuttu ve sıktı. Canım yanıyordu. Bana akşam yediye kadar süre verdiğini söyledi. Sonra da kolumu bırakıp gitti. Hayvan herif. Bileklerim çok acıyordu. Lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım sonra bileklerime baktım kızarmıştı.
Okul bittiğinde bugün akşama kadar dolaşmaya karar verdim. Sonra annemi aradım izin aldım akşama kadar ne yapacağımı sorarsanız gezecektim ve kendime yeni kıyafetler alacaktım. Öyle de yaptım akşam 19.30 gibi babam aradı.
-kızım beni çok kızdırdın artık sınırı aşıyorsun.
-nolduki baba
-bir çıcukla öpüşürkenki fotoğrafın bana mesaj olarak geldi sana daha ne diyebilitim ki
-baba yanlış anlıyorsun o öyle değil
-ben onu bunu bilmem melis artık haftasonları yurda gideceksin ve evden dışarı çıkmak yok.
Duyduğum şeyle şok oldum kıpırdıyamıyordum hızlı adımlarla eve yürümeye başladım. Gözlerim dolmuştu ağlıyordum. Babamın gözünde bu kadar düştüğümü görmek canımı acıtıyordu. Ve sinirliydim. Ve aniden bitine çarptımkim diye baktığımda onu gördüm. Hemen yakasına yapıştım.
-Sen ne kadar kötü birisin bi kıza nasıl bunu yapabilirsin? Pislik herif senden nefret ediyorum.
Dedim ve onu itti onu ikinci kez iteceğim sırada bileklerimden tuyup beni duvara yasladı.bileklerimi sıktıkça sıkıyordu.
-asıl sen nasıl bana meydan okursun? Baban okula niçin gittiğini öğrensin diye mesaj attım ben ona.
Bileklerimi sıktıkça ağlıyordum canım çok yanıyordu. Kollarım sancıyordu o acıyı size anlatamazdım. Hala ağlıyırdum.
-lütfen bırak beni canım çok yanıyor lütfen.
-bekle küçük hanım ben daha sözümü bitirmedim.
-birdaha bana meydan okumayacaksın benim kim olduğumu unutma sakın birdaha bana bulaşma birdahakine daha fena olur.
Sözlerini bitirdikten sonra beni orda öylece bırakıp gitti. Hala canım yanıyordu bileklerime baktığımda morarmışlardı. Artık gerçekten ona bulaşmıycaktım. Çünkü ondan korkuyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Mezara Kadar Benimsin
Teen FictionO ki en çok korktuğum insan O ki en nefret ettiğim insan O ki en gıcık olduğum insan O tehlikeli O kötü O kaba Ama benim kalbimin sahibi