Sabah uyandığımda babam yine seyahat etmek için hazırlanıyordu. Her zaman işi nedeniyle seyahat ederdi. Sadece haftasonları babamla vakit geçirebiliyordum. Babamı yolladıktan sonra annemle alışverişe çıktık malum yarın okul başluyor. Annemi çok seviyordum. Annem değil de arkadaşım gibiydi. Okul için birkaç günlük kıyafet aldık. Sonra da birsürü kırtasiye ürünü aldık. Sonra da zaten annem gitti. Ven de betülü aradım.
-beyülcük
-meliscik
-naber knka
-iyi işte nolsun senden naber
-iyi işte ben de bizim tostçunun ordayım gelsene birşeyler yeriz
-tmm on dakikaya ordayım
-görüşürüz
Gerçekten dediği gibi on dakika sonra betül gelmişti. Önce sarıldık sonra tost söyledik. Ve muhabbete başladık bir saat sonra kalktık ve bizim eve gittik. Bizim eve geldiğimizde ben tableti betül ise laptopu almıştı. Biz de böyle kankayız işte...Sonra betül gitti ben de pasta yapmaya başladım.
Anem geldiğinde akşam yemeği yedik sonra dapastamı yedik. Sonra zaten yattım çünkü okullar başlayacaktı.Sabah erkenden kalktım üstümü giyinip çantamı hazırlayıp yanıma para da alıp evden çıktım.
Okul gerçekten güzel bi okuldu. Bu sene lise 2'ye gidecektim.
Okula girdiğimde herkez bahçadeydi.
Etrafıma baktığımdaysa bir çocuk kediye işkence ediyordu. Hemen oraya koştum.
-napıyısun sen ya bıraksana kediyi
-sanane ya sanane
-ne demek banane o hayvana işkence etmene göz yumacağımı mı sandın
-evet
Hemen kediyi elinden aldım ve kucağımda okşadım hemen oradan uzaklaşıp kantine girdim bir süt aldım. Sonra kantinden küçük bir kap isteyip içine sütü boşalttım.kediye iöirdim sonra da derse girdik zatenSelaaaam... ben fadime ayça ilk kitabım olmasa da ilk düzgün kitabım bu da yeni hesabım kitabımı beğenirseniz lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Mezara Kadar Benimsin
Novela JuvenilO ki en çok korktuğum insan O ki en nefret ettiğim insan O ki en gıcık olduğum insan O tehlikeli O kötü O kaba Ama benim kalbimin sahibi