Crystal
Merhaba ben Crystal. Lise üçe geçtim. Bir de kardeşim var adı Dylan. İkimizinde yaşantısı normaldi. Ta ki annemizle babamız trafik kazası geçirene kadar. Kardeşimi çok seviyorum çünkü o ailemden kalan tek kişi. Ve ben onu ne pahasına olursa olsun korumak zorundayım. Birden Dylan geldi. Elini montunun cebine sıkıştırmıştı ve sanki sımsıkı bir şekilde bir şey tutuyordu elinde bir sey gizliyor olmalı.
- Ben dışarı çıkıyorum.
- Nereye gidiyorsun Dylan?
- Ee hiç biraz dışarı çıkıp hava alacağım.
-Unutma Dylan yarın okulumuz başlıyor eve erken dönmelisin .
-Ne yani hiçbir şey olmamış gibi annemle babam ölmemış gibi hayatımıza devam mı edeceğiz yani?
-(yanına yaklaşır)Haklısın Dylan üzgünüm .
Sonra ona sarılıyorum oda bana sarılınca elimi hafifçe cebine yaklastırıyorum. Poşet gibi birşey hissediyorum. Hafifçe cekiyorum ve...
- Şimdi de bu hapları mı kullanıyorsun?!
Aniden elimden cekiyor ve dışarı çıkıyor peşinden;
-Buraya gel hemen Dylan, buraya gel dedim!
Hayretle koltuğa oturuyorum bu nasıl olabilir acilen düzelmesi gerekiyor hayatına böyle devam edemez. Bunları unutması gerek. Derin düşüncelere dalıyorum ve gözlerim kapanıyor. Gözlerimi açıyorum yavaşça. Yatağımda buluyorum kendimi. Cam açık. Dylan'a soruyorum buraya nasıl geldiğimi. Bilmedigini söylüyor. Sanki gece hakkında düşününce bir şey hatırlayamıyorum büyük bir boşluk olusuyor. Saate baktığımda okul saatinin yaklaştığını görüyorum ve hemen kalkıp hazırlanıyorum. Okulda Holland'la karşılaşıyorum en iyi arkadaşım o. Yaz boyunca hiç görüşemedik ve sarılıyoruz birbirimize. Beni çok özlediğini söylüyor. Ben de aynısını söylüyorum. Kayıt işlemlerini yaptırmak için gidiyoruz. Vardığımız zaman kayıt yaptıran yeni bir erkegi görüyoruz ismi İan'mış. Hollandla birlikte birbirimize bakıyoruz.
-(gulmekle birlikte) şu yeni çocuk çok ateşli görünüyor ilk kim kaparsa onundur Crystal.
İan sanki bizi duymuscasına bize bakıp gülümsüyor ve bana göz kırpıyor.
-Biliyor musun Holland sanırım bu konuda haklısın.
Birbirimize bakıp gülüyoruz.
Yanımıza geliyor.
-Selam kızlar.
- (hemen atılır) Selam ben Holland. Bu da Crystal.
Ben de İan diyor bize.
- Crystal güzel isim...
Diyor İan Ve bir anda zil çalıyor. Sonra dersliklerimize dağılıyoruz.
Sanırım bu çocuk senden hoşlandı diyor. Saçmalama Holland okulun ilk günü ve sadece arkadaş edinmeye çalışıyor diyorum. Ama nedense sanırım bu hoşuma gidiyor. Dersler bitiyor ve okuldan ayrılıyoruz. Eve vardığımızda günlüğümü açıp bugün olanları yazıyorum.
Sevgili günlük, diye başlıyorum sonra bugün İanla tanıştığımızdan bahsediyorum. Sanki düne göre daha iyi hissettiğimi yazıyorum. Kafamdan İan'ın herşeyi değiştireceği gibi bir şey geçiyor bir an. Kendi kendime saçmala diyorum ve günlüğü bırakıp yarının daha güzel olması umuduyla diyorum ve gözlerimi kapatıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR VAMPİRİ SEVMEK
VampireAnnemle babamın ölmesi yetmezmiş gibi bir de vampirler çıktı. Her an gizem dolu. Kimseye güvenemiyorum. Erkek arkadaşım bir vampir!!!