Prolog

89 12 10
                                    

Blana Argintie strălucea în noaptea asta. Blana liderului Clanului Lunii se zburlii de furie! Pisici din alt clan i-au invadat teritoriul! Se ridică pe labele-i sigure și adulmecă mai bine aerul. O pisică cu răni adânci se apropia de ea.
-Stea de Cristal! Pisicile din Clanul Soarelui ne-au invadat teritoriul!
-Știu, Labă de Urs! Dar ne vom proteja clanul cu orice preț! Clanul Stelelor ne va fi alături!
Labă de Urs se uita adânc în ochii liderului său. Chiar dacă era doar un ucenic,liderul știa că este foarte înțelept. Stea de Cristal a dat din cap și au pornit spre locul bătăliei. Mirosul metalic al sângelui împânzea împrejurimile. Din mijlocul câmpului apăru liderul,Stea Strălucitoare.
-Stea Strălucitoare! Ce cauți pe teritoriul nostru?!
Iar furia liderului se revărsa asupra pisicii.
-Acesta este teritoriul nostru și îl vom recupera neapărat!
-Ai ajuns atât de departe încât să faci asta?
Motanul sări pe pisica care îi acăpără mișcarea. Stea Strălucitoare se repezi spre motanul mare. Înainte de a face mișcarea defensivă,Stea de Cristal îl mușcă cu toată puterea de pântecul neajutorat. Un urlet de durere a străpuns cerul nopții. Stea Strălucitoare stătea pe jos,moarte cuprindându-i trupul. Blana era pătată de sângele cald care nu întârzia să apară!
Un urlet puternic răsună:
-Pisici din Clanul Soarelui,retragețivă!acesta provenea de la secundul clanului,Blană de Vânt.
Pisicile nu ezitară și părăsiseră câmpul de luptă,luându-și fostul lider care a închis ochii pe veci.
Mieunături victorioase răsunară din gâtlejul pisicilor rămase.
Mieunatul puternic al liderului puse la tăcere celelalte mieunături care se pierduseră în vânt.
-Dragile mele pisici,în noaptea aceasta o stea din Blana Argintie a strălucit pentru noi. Trebuie să le fim recunoscătoare Clanului Stelelor pentru această luptă. Dar acum vom merge victorioși în inima clanului nostru.
Pisicile adunate au mieunat în semn de aprobare și s-au retras încet în inima pădurii.

Acum este 23:59 dacă vezi asa acum. Dacă nu o vei vedea mâine,adică azi într-un fel pentru că peste un minut va fi 00:00 și...da!

Bye!•^•

Warrior CatsWhere stories live. Discover now