În zori,Stea de Cristal s-a trezit cu o oarecare îngrijorare. Ca să se liniștească liderul s-a dus la pisica vraci,Lac Luminos. Ajuns în fața culcușului ei,a intrat. Pisica stătea și pregătea plante pentru pisicile rănite. Amândoi au plecat capul respectuos în semn de salut.
-Ce este,Stea de Cristal?a întrebat blând pisica.
-Ai mai primit semne de la Clanul Stelelor?
Încercarea de a părea neutru a eșuat,iar la suprafață a ieșit îngrijorarea.
-Nu,din păcate. Crezi că se întâmplă ceva?
-Nu știu,Lac Luminos!a recunoscut învins liderul. În primăvara asta,nu s-au mai născut alți războinici,iar Clanul Soarelui tot ne atacă teritoriul.
-Stai liniștit,anotimpul de abea a început și vara va mai fi timp. Nu te mai îngrijora. Trebuie să îți conduci războinicii la adunarea din sarea asta.
-Crezi că Clanul Stelelor e supărat? Crezi că vrea să se răzbune?în întrebarea sa se putea citea o urmă de amărăciune.
-Nu! Clanul Stelelor nu are de aface cu asta. Trebuie doar să te liniștești. Ai văzut că Clanul Stelelor ne-a vegheat fiecare luptă. Acum du-te! Du-te și fii liderul măreț care îl cunosc.
În ochii tinerii pisici vraci se putea vedea un licăr de mândrie. Liderul i-a dat din cap recunoscător pentru susținere.
Stea de Cristal se îndreptă spre culcușul său,gândindu-se care pisici ar trebui să vină la adunare în seara aceasta.
Încet încet,războinicii și ucenicii se treziră. Inimă de Bursuc,secundul clanului,a organizat patrula din zori.
-Blană de Solzi,Furtună Sălbatică,Furtună Argintie și Aripă Neagră voi veți merge în patrula de dimineață. Aveți grijă să să inspectați fiecare graniță. Dacă se întâmplă ceva să îmi raportați mie!
-Da,Inimă de Bursuc! Dar cine va merge la adunarea din seara asta?
-Eu și cu Stea de Cristal vă vom spune înainte de apus.
Motanul negru a dat din cap,iar cu o zvâcnire de coadă,plecară din luminiș.
Un strigăt se auzi din culcușul liderului.
-Inimă de Bursuc,poți veni puțin la mine?
Fără să mai scoată un mieunat,Inimă de Bursuc s-a îndreptat spre culcușul liderului lor. Când cei doi motani se aflaseră în culcușul lui Stea de Cristal,Inimă de Bursuc a mieunat:
-Ce este Stea de Cristal?
-Trebuie să hotărâm cine va merge la adunare!
Mieunatul hotărât al liderului îl făcu să se gândească.
-Eu zic să vină Labă de Urs,Labă de Șarpe,Lac Luminos,Răsărit Strălucitor și Colț Sângeriu!a mieunat liderul.
-Bine! Eu voi rămâne aici,organizând patrulele.
Stea de Cristal a înclinat capul recunoscător pentru înțelegerea lui.
Inimă de Bursuc dădu să plece,dar Stea de Cristal îl opri spunându-i:
-Dacă poți să trimiți o patrulă de vânătoare,ți-aș fi recunoscător. Prada e puțină.
-Desigur,Stea de Cristal. Voi vâna ceva pentru tine și bătrâni. Voi lua cu mine pe câțiva dintre ucenici. Va trebui să îi numești războinici cât de curând.
Stea de Cristal zâmbi în sinea lui la acest gând.
-Poți pleca acum!
Motanul a dat din cap și a ieșit din luminiș alături de doi ucenici.Inimă de Bursuc se întoarse cu multă pradă între fălci. Stea de Cristal le-a dus personal mâncarea bătrânilor. După acea el și-a ales un iepure grăsuț. Începând să mănânce,simți cum burta lui torcea pentru sine. Prada era bogată și proaspătă anul acesta. Chiar dacă nu s-au născut încă pui,a aflat că Floare Neagră era însărcinată. Ea nu a vrut să dezvăluie tatăl puilor.
După ce a terminat prada,el s-a urcat pe Piatra Înaltă.
-Toate pisicile destul de mari care să își prindră singure prada să vină aici!
Fără să ezite,pisicile s-au așezat în jurul Pietrei Mari.
-La adunarea aceasta am decis cină să meargă! Acele pisici vor fi: Labă de Urs, Labă de Șarpe,Lac Luminos,Răsărit Strălucitor și Colț Sângeriu!
Pisicile au mieunat în semn de aprobare. Pisicile au făcut un șir indian,cu Stea de Cristal în față. Războinicii mergeau prin vegetația deasă. În scurt timp,luna răsări,iar ei ajunseseră la Patru Stejari. Toate clanurile erau acolo în afară de al lor și de cel al Clanului Soarelui. Pisicile din Clanul Lunii se împrăștiaseră printre pisici povestind luptele câștigate de ei. Stea de Cristal sărise pe piatră alături de Stea de Pene,lidera Clanului Cerului,și Stea de Apă,liderul Clanului Aripilor. Murmurele pisicilor adunate se auzeau de peste tot. Mieunatul lui Stea de Apă se auzi,iar atunci murmurele încetară.
-Unde este liderul Clanului Soarelui?
-Sunt chiar aici! A răspuns o voce.
O siluetă urmată de mai multe pisici a străpuns umbrele. Pisica este Blană de Vânt!
Ea a sărit pe piatră alături de ceilalți lideri.
-Ce s-a întâmplat? Unde este Stea Strălucitoare?!întrebă Stea de Pene.
-Stea Strălucitoare a avut o moarte nobilă încercând să își ajute clanul. Acum el vânează alături de Clanul Stelelor. Am fost la Gura Mamei ca străbunii clanului nostru să îmi dea cele nouă vieți. De acum în colo numele meu va fi Stea de Vânt! Iar noul nostru secund este Pană de Vultur!a declarat ea.
-Păi,bun venit printre noi!se auzi mieunatul lui Stea de Apă.
-Da! Bun venit!a spus Stea de Pene.
Stea de Cristal a dat din cap ușor neconvins.
-Dar desigur,Stea de Cristal știa asta! Pentru că ne-ai omorât fostul lider,acum este război între clanurile noastre!a strigat ea dând nervoasă din coadă.
Ceilalți doi lideri s-au încruntat neștiind ce se întâmplă.
-În timpul adunărilor trebuie să fie pace!a strigat Stea de Pene primind miorlăituri de aprobare.
De-o dată lumina lunii dispăruse. Pisicile vraci care erau adunate și povesteau se uitau înspăimântate la cerul înnorat.
-Clanul Stelelor s-a mâniat pe noi!a spus Lac Luminos cu disperare în glas. Ceva rău o să se întâmple!
Panica cuprinse toate pisicile care erau la adunare. Chiar și liderii erau înspăimântați. Ce se vor face? Ce se ca întâmpla?
YOU ARE READING
Warrior Cats
RandomO nouă generație de războinici măreți s-au născut în această vară. Vor trebui să îndure multe din cauza întârzierii nașterii lor. Mulți vor muri și puțini vor ajunge să cunoască surda lume în care trăiesc ei. Marii războinici din ceruri vegheză asup...