Chapter 3

62 1 0
                                    

Ma trezesc somnoroasa si ma duc la baie. Am ochii umflați de la atâta plâns. Ma spăl pe fata si pe dinți si aleg sa nu ma ma machiez, decât sa imi dau cu fond de ten. Aleg sa ma îmbrac cu un tricou alb pe care scrie "adventure with me" ,pantaloni scurți din jeans, un hanorac si o pereche de teneși portocalii(la media).Imi fac repede o cafea si ma urc intr-o masina de-a mea si plec spre liceu.
La liceu ma întâlnesc cu Jeff.
-Sis!!!!
-Hey...
-Ce ai făcut ?!ma întreaba Jeff îngrijorat
Eu încep sa plâng si ma ia in brațe.
-Haide. Spune Jeff
-Unde?!
-La mine...
-OK
..........................
Am ajuns la Jeff acasa si i-am povestit totul. Dupa ce am terminat ma luat in brațe timp de câteva minute. Se desprinde din îmbrățișare si ma săruta! Eu îi raspun la sărut si imi cere permisiune de a intra cu limba in gura mea. Ei îi dau voie si imi străbate toate colțurile gurii. Eu cu picioarele încolăcite in jurul taliei lui si cu mâinile in jurul gâtului lui ma ia pe sus pe scări in camera lui. Ma arunca in pat iar el începe sa se dezbrace, cand ajunge la boxeri eu ma înroșesc iar el nu și da jos si ma săruta, începe sa ma dezbrace eu rămânând doar in lenjerie intimă. El își da si boxerii jos văzându-i bărbăția ma înroșesc el observa si scoate un mic chicot apoi imi da si mie lenjeria jos si ma săruta apoi își își bagă bărbăția in feminitatea mea eu țipând de durere, apoi a devenit plăcut, din ce in ce mai plăcut, si-o bagă mult mai repede.....
M-am trezit si eu eram in brațele lui Jeff iar eu zâmbesc si încerc sa ma ridic din pat dar.......

Hope[In curs de conectare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum