Chapter 1

92 3 1
                                    

Mă trezesc leneșă si ma duc la baie sa-mi fac rutina de dimineața . Azi e luni deci am școala. Aleg sa ma îmbrac cu o pereche de blugi negri rupti si un tricou (puțin cam mulat, ce-i drept) alb pe care scria " Life is a bitch" apoi îmi prind părul intr-un coc lejer, iar ca make-up aleg sa imi dau cu fond de ten, rimel si cu un ruj roșu foarte închis. Imi iau geaca de piele, cizmele negre cu tinte. Urc pe motor si pornesc spre liceu.

*************************************

La liceu mă întâlnesc cu Jeff, cel mai bun prieten al meu:

-Bro!!!
-SIS!! Si mă ia in brațe
-Jeff,ce ora ai ?ii spun eu lui Jeff
Engleză , tu?
La fel . Si mergem amândoi in clasa
Jeff este cel mai bun prieten al meu si ne cunoastem de mici, e ca un frate mai mare.Jeff e un băiat înalt foarte musculos cu par blond si are caracterul la fel de rebel ca al meu.Ma pun in ultima banca si imi pun căștile in urechi. Îmi dau căștile jos cand vad ca pe usa un băiat cu picioare lungi si ochii verzi închiși, parul îl are brunet si e îmbrăcat cu un tricou alb, cu blugi negri tăiați  si o pereche de converși negri. Am înțeles ca îl cheamă Vlad. Se așează in fata mea iar restul orelor trec ca prin minune....

***********

Ajung in camera mea, mă schimb in pijamalele mele de vara(pentru ca e foarte cald afara)puțin transparente si deschis geamul. Acel băiat cu ochii verzi sta la fereastra camerei lui puțin îngândurat.

Hope[In curs de conectare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum